کد خبر : 1709358 | 31 شهریور 1399 ساعت 20:47 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

نام جدید آکادمی باشگاه پرتغالی؛ کریستیانو رونالدو

باشگاه اسپورتینگ لیسبون نام آکادمی فوتبال خود را به کریستیانو رونالدو تغییر داد.

نام جدید آکادمی باشگاه پرتغالی؛ کریستیانو رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، شروع درخشش کریستیانو رونالدو در فوتبال از باشگاه اسپورتینگ لیسبون بود؛ جایی که او بعد از عملکرد فوق العاده در در ترکیب تیم پرتغالی تمام نگاه ها را به خود معطوف کرد؛ همین موضوع کافی بود تا منچستر یونایتد و سر الکس فرگوسن برای جذب این بازیکن اقدام کنند و رونالدو در 18 سالگی با 12 میلیون پوند راهی اولدترافورد شود.

 

 

1529518

 

 

ملی پوش پرتغالی با کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و کسب اولین توپ طلا در منچستر‌یونایتد به بالاترین سطح بازی رسید و پس از آن راهی رئال مادرید شد و تمام عناوین ممکن فردی و تیمی را در این تیم مادریدی به دست آورد تا در تاریخ پر افتخار ترین تیم اروپا جاودانه شود. او حالا از سال 2018 در یوونتوس حضور دارد و چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا سپری می‌کند.

 

باشگاه اسپورتینگ لیسبون اما حالا به پاس موفقیت های فوق ستاره پرتغالی که در این تیم رشد خود را آغاز کرد، نام آکادمی فوتبال خود را به نام "کریستیانو رونالدو" تغییر داده است. باشگاه پرتغالی با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام کرد: "افتخار بزرگی است که اسپورتینگ لیسبون اطلاع دهد نام کادمی باشگاه کریستیانو رونالدو تغییر کرده است. "

 

 

1528770

دیدگاه‌ها