کد خبر : 1709363 | 31 شهریور 1399 ساعت 21:02 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

چمپونشیپ انگلستان؛ ماجراجویی جدید هافبک  تیم ملی 

سامان قدوس رسما به برنتفورد پیوست

مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه آمیان فرانسه سرانجام پس از یک دوره مذاکرات طولانی و انجام مراحل مربوط قرارداد به تیم برنتفورد انگلستان پیوست.

سامان قدوس رسما به برنتفورد پیوست

به گزارش" ورزش سه" سامان قدوس هافبک-مهاجم 27 ساله تیم آمیان و تیم ملی ایران که مدت ها مورد توجه تیم برنتفورد از تیم های چمپیونشیپ انگلستان قرارداشت امشب سرانجام قرارداد رسمی اش را امضا و با لباس  راه راه قرمز و سفید این تیم عکس گرفت.


حساب توئیتر رسمی باشگاه برنتفورد ساعتی قبل با انتشار عکس قدوس نوشت:" سامان قدوس با یک قرارداد قرضی یک ساله و با گزینه تبدیل به دوسال که منوط به مجوز بین المللی است با برنتفورد قرارداد بست."
برنتفورد که فصل گذشته توانست به رقابت های پلی آف صعود به لیگ برتر راه پیدا کند در دیدار نهایی برابر فولهام شکست خورد و از راه یافتن به لیگ برتر بازماند. با این حال این تیم برای اینکه بتواند در فصل آینده به این مهم دست پیدا کند قصد دارد با خرید چند بازیکن تیمی قدرتمندتر را به روانه چمپیونشیپ کند.


البته توماس فرانک سرمربی برنتفورد از زمستان گذشته به دنبال جذب هافبک تهاجمی ایرانی آمیان بود اما قدوس در نهایت تا پایان فصل در آمیان ماند. طی روزهای گذشته منابع خبری گزارش هایی را در ارتباط با اینکه سامان تست پزشکی اش را فرانسه پشت سرگذاشته منتشر کردند. 


قدوس بعد از دو فصل پر فراز و نشیب و پرحادثه   که در فرانسه داشت حالا ماجراجویی تازه ای را در فوتبال انگلستان آغاز می کند.

 

1529530

دیدگاه‌ها