کد خبر : 1709365 | 31 شهریور 1399 ساعت 21:11 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

المعز علی، کاپیتانی برای تمام فصول (عکس)

الدحیل توانست به لطف درخشش کاپیتان جوانش، از سد پرسپولیس گذشته و به صدر جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الدحیل و پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک کل المعز علی کاپیتان قطری ها از روی نقطه پنالتی به سود الدحیل به پایان رسید.


در این دیدار که حاشیه هایی را در پی بخشیده شدن مهدی بن عطیه مدافع الدحیل در فاصله چند ساعت تا شروع ببازی به همراه داشت، شاگردان گل محمدی بازی خوبی را از خود نشان دادند و بر اثر یک اشتباه، بازی را به حریف پرمهره خود واگذار کردند.


المعز علی کاپیتان الدحیل مرد نخست این میدان بود و توانست تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. بازیکن تیم ملی قطر که متولد خارطوم سودان است، پس از مهاجرت خانواده اش به قطر، در کمپ اسپایر این کشور رشد کرد و اکنون یکی از بهترین مهاجمین آسیا و تیم ملی قطر است.

 

1529532


المعزعلی که تاکنون 32 گل برای الدحیل در رقابت های مختلف به ثمر رسانده است، در دیدار مقابل پرسپولیس، هفتمین گلش را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند که 3 مورد از آن در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسیده است.


مهاجم تیم ملی قطر که طی 43 بازی ملی 23 گل به ثمر رسانده، در دیدار مقابل پرسپولیس 3 بار دروازه حامد لک را تهدید کرد که در 2 مورد آن، سنگربان پرسپولیس موفق به شوت های المعز علی شد و فقط یکبار از روی نقطه پنالتی این نبرد را به مهاجم تیم ملی قطر باخت.


المعز علی همچنین در این بازی، 5 نبرد هوایی موفق داشت و در 7 نبرد هوایی نیز جدال را به مدافعین پرسپولیس واگذار کرد. او 4 عملکرد دفاعی موفق نیز از خود به ثبت رساند و 2 بار نیز بازیکنان پرسپولیس را دریبل زد. 72 درصد از پاس های او نیز به سلامت به مقصد رسیدند.


المعز علی در پایان دیدار مقابل پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. الدحیل به لطف تک گل 3 امتیازی این بازیکن، به صدر جدول صعود کرد و گام بلندی را در جهت صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها برداشت.

 

 

دیدگاه‌ها