کد خبر : 1709366 | 31 شهریور 1399 ساعت 21:24 | 32.1K بازدید | 2 دیدگاه

فرانک لبوف:

کپا از خودش می پرسد چطور سنگربان شده!

فرانک لبوف، مدافع سابق چلسی معتقد است این تیم باید دروازه بان جدیدی جذب کند.

کپا از خودش می پرسد چطور سنگربان شده!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی کپا آریزابالاگا به عنوان گرانقیمت ترین دروازه بان تاریخ راهی چلسی شد، هواداران این تیم تصور می کردند تا سالها از در اختیار داشتن یک سنگربان بزرگ خیال شان راحت خواهد بود. اما کپا دریک سال اخیر عملکرد ضعیفی داشته و دیشب نیز اشتباه عجیب او موجب گلزنی سادیو مانه و برتری لیورپول برابر چلسی شد. فرانک لبوف ابراز امیدواری کرد مندی، دروازه بان لیون و گزینه جدید چلسی راهی این تیم شود.

 

1529146

 

فرانک لبوف گفت: "کپا فوتبال را حس نکرده و زندگی نمی کند، او خودش هم متعجب است که چگونه دروازه بان شده است. شاید این اولین اشتباه فرانک لمپارد باشد که دائما کپا را درون دروازه قرار داده، زیرا این پسر اعتماد به نفس خود را کاملا از دست داده است.کپا مرا به یاد فرناندو تورس می اندازد، اما وقتی مهاجم هستید ، فرصتی را از دست می دهید و در بازی دیگری شانس خواهید داشت. اما اشتباه یک دروازه بان منجر به گل خوردن می شود.

 

از نظر من مندی در مقایسه با کپا خیلی کیفیت بالاتری دارد و او فصل بسیار خوبی در رن سپری کرده و بسیار بهتر از دروازه بان فعلی چلسی است. مندی در حال حاضر شرایط مساعدی داشته و قد بلند تر، چابک تر و بهتر از کپا است."

دیدگاه‌ها