کد خبر : 1709379 | 31 شهریور 1399 ساعت 22:20 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو سانز:

بنزما نمی‌تواند به تنهایی همه کار برای رئال انجام دهد

آنتونیو سانز، کارشناس رادیو مارکا معتقد است که حضور کریم بنزما به تنهایی در خط حمله رئال مادرید کافی نخواهد بود.

بنزما نمی‌تواند به تنهایی همه کار برای رئال انجام دهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اولین بازی فصل خود در رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت که در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد؛ در واقع بسیاری از هواداران رئال مادرید معتقد هستند که این تیم. با مشکل در فاز هجومی روبرو است و آنها به جز کریم بنزما به بازیکنان قابل اعتماد دیگری نیز احتیاج دارند.

 

حالا و در همین رابطه کارشناس رادیو مارکا درباره وضعیت خط حمله رئال مادرید صحبت کرده است. آنتونیو سانز در این باره گفت: " زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید ماریانو دیاز، بورخا مایورال و لوکا یوویچ را دوست ندارد. این یک مشکل بزرگ است چراکه کریم بنزما نمی‌تواند به تنهایی همه کارها را انجام دهد.

 

 

1511989

 

 

اگر ما به دنبال این هستیم که بنزما بازی را باز کند و به فضا برود، نیاز به یک شوت زن و کسی که ضربه آخر را بزند نیز وجود خواهد داشت زیرا بنزما نوع دیگری از بازیکن است."

 

سانز در ادامه گفت: " من فکر می کنم که رئال مادرید در این فصل سختی زیادی را متحمل خواهد شد. البته نه فقط به خاطر اینکه بازیکنان موجود برای زین الدین زیدان کافی نیستند بلکه به این دلیل که به نظر نمی رسد آنها هیچ خریدی در تابستان انجام دهند. شاید زیدان بتواند در برخی مسابقات از طریق حرکات جناحینی به پیروزی برسد اما اگر این اتفاق رخ ندهد همه چیز دشوار خواهد بود."

دیدگاه‌ها