کد خبر : 1709381 | 31 شهریور 1399 ساعت 22:26 | 72.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتوبوس آبی پرسپولیس؛ قرمزها با استرس در هتل

شاگردان یحیی گل محمدی به هتل محل اقامت خود بازگشتند تا از حالا تمرکز خود را روی دیدار پایانی بگذارند.

اتوبوس آبی پرسپولیس؛ قرمزها با استرس در هتل

به گزارش "ورزش سه" سرخپوشان پایتخت با شکست امشب مقابل الدحیل، کارشان برای صعود به مرحله بعدی دشوار و پیچیده شد؛ شاگردان گل محمدی باید در دیدار پایانی الشارجه امارات را شکست بدهند و نگاه‌شان به دیدار دو تیم التعاون و الدحیل باشد. البته پیش از این مسابقه، تا حدودی می‌تواند معادلات گروه C را دیدار امشب التعاون و الشارجه حل کند.

 

پرسپولیسی‌ها امشب آخرین دیدار خود در مرحله گروهی را در استادیوم اجوکیشن سیتی انجام دادند و سپس با دو اتوبوس اختصاصی و آبی‌رنگ خود این ورزشگاه را به سوی هتل محل اقامت‌شان ترک کردند تا مهیای دیدار پایانی شوند.

 

شاگردان گل محمدی فعلا با یک بازی بیشتر نسبت به التعاون و الشارجه با 7 امتیاز در رده دوم جدول خود هستند؛ آن‌ها اگر امشب التعاون به پیروزی برسد و دیدار پایانی‌اش هم مساوی مقابل الدحیل پایان یابد، به لطف برتری مقابل حریف عربستانی خود مسافر مرحله حذفی خواهند شد.

 

1529556

 

اما رقم خوردن دیگر معادلات از جمله تساوی الشارجه مقابل التعاون و یا حتی شکست خود پرسپولیس در دیدار هفته پایانی، میتواند سرنوشت دیگری را برای نماینده ایران رقم بزند و در این‌صورت احتمال دارد سرخ‌پوشان به مانند سپاهان و شهر خودرو وداع زودهنگامی را با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

 

اتفاقی که باعث شده است تا پرسپولیسی‌ها با استرس ویژه تا روز پنجشنبه تمرینات خود را پیش ببرند و سپس مقابل الشارجه امارات دیداری سرنوشت‌ساز را برگزار کنند؛ دیداری که پایان آن می‌تواند به منزله پایان کار پرسپولیس در آسیا باشد و یا این تیم را به جمع 16 تیم برتر بفرستد. شاگردان گل محمدی برای این مسابقه، دو روز فرصت تمرینی خواهند داشت و پنجشنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد میزبان حریف اماراتی خود خواهند بود.

دیدگاه‌ها