کد خبر : 1709387 | 31 شهریور 1399 ساعت 23:13 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

با این عملکرد نمی‌توانیم النصر را ببریم؛ 

ژاوی: خشم را از بازیکنان در بین دو نیمه پنهان نکردم

ژاوی هرناندز می گوید تیمش شایستگی کسب پیروزی برابر النصر را نداشته است.

ژاوی: خشم را از بازیکنان در بین دو نیمه پنهان نکردم

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل النصر که سرنوشت صعود سفیدپوشان قطری را به دیدار برابر سپاهان کشاند، در نشست خبری پس از بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازیکنان ما در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتند و ما در نیمه دوم تلاش کردیم تا موقعیت هایی را ایجاد کنیم. 


ژاوی در مورد نیمه دوم گفت: اگرچه در نیمه دوم هم پیشرفت کمی داشتیم ولی موقعیت هایی ایجاد کردیم که از دست رفتند ولی در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدیم. 


سرمربی اسپانیایی السد که به نظر می رسد صعودش به دور بعدی را قطعی می داند؛ سپس اضافه کرد: اکنون باید واقعیت را بررسی کنیم و باید به موقعیت خود نگاه کنیم و باید ذهنیت بهتری را در مسابقات پیش رو نشان دهیم.


ژاوی با انتقاد از شاگردانش بیان کرد: من عصبانیتم را در بین دو نیمه از بازیکنان مخفی نکردم. ما باید ذهنیت و موقعیت خودمان را بهبود ببخشیم و این را نشان دهیم که السد یکی از رقابتی ترین تیم ها است.


بخش بعدی حرف های ژاوی تمجید از تیم فوتبال النصر بود و اضافه کرد: ما با تیمی معمولی بازی نداشتیم. النصر یکی از قوی ترین تیم ها است و نمایشی که ما نشان دادیم، حتی در نیمه دوم هم آن چیزی نبود که مورد نیاز بود و برای رقابت در چنین سطحی کافی نیست. پیروزی برای ما بهترین نتیجه بود ولی از ثبات کافی برای کسب چنین نتیجه ای برخوردار نبودیم و باید خودمان را به این سطح برسانیم.

دیدگاه‌ها