کد خبر : 1709396 | 31 شهریور 1399 ساعت 23:53 | 122.1K بازدید | 2 دیدگاه

هت تریک ویلیتون برای شارجه

پیرمرد برزیلی به پرسپولیس می‎‌رسد؟ (عکس)

مهاجم جدید و برزیلی الشارجه با هت تریک در مقابل التعاون، برای شاگردان گل محمدی خط و نشان کشید.

پیرمرد برزیلی به پرسپولیس می‎‌رسد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دور پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم الشارجه در یک دیدار یک طرفه، با نتیحه عجیب 6 بر صفر از سد التعاون عربستان گذاشت تا دیدار روز پنج شنبه این تیم در مقابل پرسپولیس حساس تر از قبل شود.


در این دیدار، "ویلیتون سوارس دی مورایس" مهاجم برزیلی و تازه استخدام شده الشارجه، شب فوق العاده ای را سپری کرد و توانست با به ثمر رساندن 3 گل، هم هت تریک کرده باشد و هم اینکه برای پرسپولیس خط و نشان کشید.


این مهاجم 33 ساله برزیلی که 12 روز پیش قراردادش با تیم الوصل امارات به اتمام رسید و مجددا به تیم الشارجه بازگشت، در دیدار مقابل التعاون درخشان ظاهر شد و توانست نخستین هت تریک این رقابت ها را به نام خود ثبت کند.


ویلیتون که سابقه حضور در تیم هایی همچون سلتاویگو، اسپارتاک مسکو، سائوپائولو و کایسری اسپور ترکیه را در کارنامه دارد، در سپتامبر 2017 به الشارجه پیوست و در تابستان گذشته راهی الوصل امارات شد اما پس از یکسال حضور در آن تیم، 12 روز قبل مجددا به الشارجه بازگشت.

 

1529570


ویلیتون تاکنون و در طی 48 دیدار موفق شده است 30 گل برای الشارجه در رقابت های مختلف به ثمر برساند و 10 پاس گل بدهد. به نظر می رسد که مدافعین پرسپولیس در مقابل این مهاجم تنومند کار سختی را در پیش دارند و گل محمدی به همراه کادر فنی اش باید به فکر مهار این بازیکن خطرناک باشند.


البته این بازیکن باتجربه در دقیقه 70 بازی دچار کشیدگی عضله شد و از زمین بازی بیرون رفت و باید منتظر ماند و دید آیا ویلیتون برزیلی به دیدار مقابل پرسپولیس خواهد رسید یا خیر. هم اکنون پرسپولیس و الشارجه هر دو 7 امتیازی هستند و این دو تیم در روز پنج شنبه و از ساعت 21:30 به مصاف هم خواهند رفت.

 

1529591

 

 ولیتون، ستاره تیم شارجه امارات که پس از هت‌تریک مقابل التعاون عربستان در دقیقه ۷۰ تعویض شد، در پایان بازی با مشکل مصدومیت مواجه بود.

دیدگاه‌ها