کد خبر : 1709408 | 01 مهر 1399 ساعت 08:58 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارمان در هفته‌های ابتدایی سخت است

عطایی: جای تماشاگران خالی بود

سرمربی تیم والیبال هراز گفت: جای تماشاگران برای تماشای بازی ما مقابل سپاهان در سالن خالی بود.

عطایی: جای تماشاگران خالی بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهروز عطایی درمورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی بسیار جذاب و تماشاگرپسندی بود. حیف که تماشاگران نمی‌توانستند در سالن حضور پیدا کنند تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

وی ادامه داد: هر دو تیم از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و به همین دلیل رقابت آنها تماشایی از آب درآمد. پیش از بازی هم پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی مقابل تیم قدرتمند و منظم سپاهان داشته باشیم و این موضوع را هم به شاگردانم گوشزد کرده بودم. با این وجود نمایش خوبی مقابل سپاهان داشتیم، اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

 

سرمربی تیم والیبال هراز آمل خاطرنشان کرد: اگر تمرکز خود را حفظ می‌کردیم شاید می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم، اما برخی اشتباهات فردی و عدم حفظ تمرکز موجب شد تا بازنده میدان باشیم. سپاهان هم بازیکنان باتجربه‌ای در ترکیب خود داشت و با استفاده از آنها توانست به پیروزی برسد. تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کردیم و توانستیم دو ست از حریف بگیریم، اما در نهایت سپاهانی‌ها با تجربه بالای خود پیروز شدند.

عطایی درمورد بازی هفته چهارم تیمش مقابل سایپا، عنوان کرد: سایپا سه پیروزی در کارنامه دارد و صدرنشین است. براساس قرعه‌کشی ما در هفته‌های ابتدایی با تیم‌های قدرتمندی بازی داریم. باید از نظر بدنی خود را آماده نگه داریم تا دچار مشکل نشویم. بازی با سایپا یکی از سخت‌ترین بازی‌ها ما خواهد بود که امیدوارم با پیروزی به سود ما تمام شود.

دیدگاه‌ها