کد خبر : 1709409 | 01 مهر 1399 ساعت 09:19 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی 10 بازیکن؛ کار سخت سهراب در خوشه طلایی

خوشه طلایی در لیگ یک همانند تیم های صنعت نفت و نساجی در لیگ برتر بازیکنان زیادی را از دست داده؛ به اندازه یک تیم و این به طور حتم کار سهراب بختیاری زاده را سخت خواهد کرد.

جدایی 10 بازیکن؛ کار سخت سهراب در خوشه طلایی 

به گزارش "ورزش سه"، حسن مرادی فر، محمد سرافراز، مصطفی نوروزی، بهزاد داوودی و اصغر نصیری 5 بازیکنی هستند که به تیم نساجی ملحق شده اند. علی مغنمیان پیراهن ماشین سازی را برتن کرده و محمد قنبری هم با تراکتور قرارداد امضاء کرده. هر چند او برای جدایی قطعی از خوشه طلایی باید رضایت این باشگاه را جلب کند چرا که مدیر عامل این باشگاه مدعی شده او قرارداد سه ساله با خوشه طلایی دارد و حضور او در تیم تراکتور غیر قانونی است. محمد خزایی دروازه بان تیم خوشه طلایی هم با تیم مس کرمان قرارداد امضاء کرده است. او در هفته های پایانی تبدیل به دروازه بان مورد اعتماد محسن عاشوری شده بود و به نظر می رسد در تیم مس کرمان و زیر نظر رضا مهاجری هم شانس زیادی برای تبدیل شدن به مرد شماره یک دارد. 

 

این پایان جدایی ها در تیم خوشه طلایی نیست؛ ابوطالب قنبری و رسول ناصر بخت هم راهی تیم ملوان شده اند و تا به اینجای کار جدایی 10 بازیکن از تیم خوشه طلایی قطعی شده است. این در حالی است که خوشه طلایی فصل گذشته اولین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می کرد؛ کسب عنوان چهارمی در اولین فصل حضور موجب شد تا تعداد بازیکنان زیادی از این تیم مورد توجه تیم های دیگر قرار بگیرند. حضور 8 بازیکن از خوشه طلایی در تیم های لیگ برتری نشان از تیم خوبی بود که ابتدای فصل توسط محسن عاشوری بسته شده بود؛ مربی ای که طی سه فصل حضور در این تیم؛ خوشه طلایی را از لیگ 2 به لیگ یک آورد و در لیگ یک هم این تیم را تبدیل به مدعی کرد. با حجم جدایی ها بدون شک کار سهراب بختیاری زاده سرمربی جدید خوشه طلایی سخت خواهد بود. او برای صعود به لیگ برتر باید یک تیم جدید بسازد.

دیدگاه‌ها