کد خبر : 1709412 | 01 مهر 1399 ساعت 09:20 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: دی‌بروین مهم‌ترین بازیکن ما است

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می گوید با وجود لیست بلندبالای مصدومین این تیم، کوین دی بروین نقش مهمی در پیروزی دیروز مقابل ولوز بازی کرده است.

گواردیولا: دی‌بروین مهم‌ترین بازیکن ما است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیروز در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر به مصاف ولوز رفت و موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد. پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی به لیست بلند بالای مصدومین تیمش اشاره کرد و گفت با این شرایط سیتی عملکردی عالی داشته. پپ از نقش درخشان کوین دی بروین در این پیروزی ستایش کرد و او را برای تیمش بسیار مهم و موثر دانست.

 

1529610

 

گواردیولا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " از وقتی که تمرینهای ما بعد از بازیهای ملی اخیر شروع شد کوین دی بروین در تک تک جلسات تمرینی تعهد بسیار بالایی از خود نشان داده. او در حال حاضر برای ما بازیکن بسیار مهمی است. البته کوین همیشه مهم بوده ولی در شرایط فعلی از هر زمان دیگری مهمتر شده است".

 

پپ در ادامه صحبتهایش گفت: " کوین پنالتی عالی‌ای زد. یک پنالتی بی عیب و نقص. نوع استارتهای سریع، دوندگی و پاسهای گل او را هم نباید فراموش کرد. دی بروین امروز مثل کل تیم ما عالی بازی کرد".

 

1529612

 

گواردیولا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازیکنان مصدوم از چه زمانی به میدان برمی گردند گفت: " بخش اعظم آنها بعد از وقفه بعدی بازی های ملی در ماه اکتبر برمی گردند. آن زمان اکثر آنها آماده خواهند بود".

 

 

دیدگاه‌ها