کد خبر : 1709427 | 01 مهر 1399 ساعت 10:39 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: پر کردن جای خالی داوید سیلوا کار من نیست

کوین دی‌بروین بعد از درخشش در بازی دیشب منچسترسیتی گفت نمی‌تواند جای خالی داوید سیلوا که سیتی را ترک کرده پر کند.

دی‌بروین: پر کردن جای خالی داوید سیلوا کار من نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر موفق شد ولوز را 3-1 شکست دهد. کوین دی بروین که یکی از گلهای سیتی را به ثمر رساند در این بازی نمایش درخشانی داشت و پپ گواردیولا بعد از بازی از او ستایش کرد. دی بروین هم به خبرنگاران گفت او باید سبک بازی خود را ادامه دهد چرا که نمی‌تواند جای خالی داوید سیلوا که از سیتی جدا شده، پر کند.

 

داوید سیلوا ستاره اسپانیایی سیتی بعد از یک دهه درخشش با پیراهن این تیم امسال تابستان اتحاد را ترک کرد و به رئال سوسیداد پیوست. سیتی تا این لحظه کسی را مستقیماً برای پر کردن جای خالی سیلوا به خدمت نگرفته و گفته می‌شود این تیم امیدوار است دی بروین بتواند جای خالی او را پر کند.

 

1529649

 

دی بروین در پایان بازی دیشب گفت: " داوید سیلوا برای ما بازیکن فوق العاده ای بود. من نمی توانم جای خالی او را پر کنم. من باید همانطور که همیشه بازی می کردم بازی کنم و به تیمم کمک کنم. هر کس باید با توجه به کیفیتی که دارد بازی کند".

 

ستاره بلژیکی سیتی در ادامه گفت: " داوید متخصص پاس دادن در فضاهای تنگ بود و پر کردن جای خالی اش دشوار است ولی من معتقدم ما کسانی را داریم که بتوانند این کار را انجام دهند. البته ما چه در زمین و چه بیرون از زمین دلمان برای او تنگ می‌شود. پست من بستگی به سبک بازی حریف دارد. ولوز با سه مدافع در انتهای زمین بازی می‌کرد و مربی ما می‌خواست آنها را تحت فشار بگذارد و به همین علت با دو هافبک دفاعی بازی کرد. ما بازیکنان تهاجمی زیادی داریم که من از این پست می توانم آنها را راه بیندازم تا آنها بقیه کار را انجام دهند".

 

 

دیدگاه‌ها