کد خبر : 1709428 | 01 مهر 1399 ساعت 10:45 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمامی شرایط صعود در گروه B لیگ قهرمانان

رقابت برای صعود در گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جذاب شده و یکی از تیم های پاختاکور یا شباب الاهلی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می شوند.

تمامی شرایط صعود در گروه B لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، صعود الهلال به عنوان تیم نخست گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است و تیم های پاختاکور و شباب الاهلی به دنبال کسب جایگاه دوم این گروه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها هستند.


در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان به مصاف شباب الاهلی امارات می رود و پاختاکور ازبکستان نیز پذیرای شهرخودرو ایران خواهد بود. در این گزارش، به بررسی تمامی حالت های ممکن درخصوص صعود یکی از این دو تیم می پردازیم.


حالت اول: پیروزی شباب الاهلی و شکست پاختاکور
در این صورت، تیم اماراتی 10 امتیازی شده و بالاتر از پاختاکور در رده دوم قرار خواهد گرفت و راهی مرحله بعد خواهد شد.


حالت دوم: پیروزی شباب الاهلی و تساوی پاختاکور
با رقم خوردن این نتایج، بازهم این تیم اماراتی است که بالاتر از نماینده ازبکستان در رده دوم قرار خواهد گرفت و راهی مرحله بعد خواهد شد.


حالت سوم: پیروزی شباب الاهلی و پیروزی پاختاکور
چنانچه هر دو تیم مدعی این گروه در دیدارهایشان به پیروزی دست پیدا کنند، پاختاکور 11 امتیازی شده و بالاتر از شباب الاهلی 10 امتیازی، به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک هشتم شده و باید به مصاف الاهلی عربستان برود.


حالت چهارم: تساوی شباب الاهلی و شکست پاختاکور
تنها در صورت رخ دادن این نتایج است که دو تیم در جدول هم امتیاز می شوند. در این حالت، هر دو تیم 8 امتیازی شده و کار به مقایسه دیدارهای رو در رو کشیده می شود و از آنجایی که پاختاکور در دو بازی رو در رو  مقابل شباب الاهلی صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده است، این تیم ازبکی خواهد بود که به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی این رقابت ها خواهد شد.


حالت پنجم: تساوی شباب الاهلی و تساوی پاختاکور
در صورتی که دو تیم مدعی صعود از این گروه در دیدارهایشان به تساوی برسند، بازهم این تیم ازبکستانی خواهد بود که با 9 امتیاز بالاتر از شباب الاهلی 8 امتیازی، راهی مرحله بعد می شود.


حالت ششم: تساوی شباب الاهلی و پیروزی پاختاکور
توقف شباب الاهلی تحت هر شرایطی منجر به حذف این تیم خواهد شد. در صورت تساوی این تیم اماراتی و پیروزی پاختاکور، دو تیم به ترتیب 8 و 11 امتیازی شده و تیم ازبک حریف الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد.


حالت هفتم: شکست شباب الاهلی و شکست پاختاکور
همانطور که ذکر شد، توقف یا شکست شباب الاهلی، در هر حالتی منجر به حذف این تیم می شود حتی اگر پاختاکور در مقابل شهرخودرو با نتیجه سنگینی بازی را واگذار کند.


حالت هشتم: شکست شباب الاهلی و تساوی پاختاکور
در این صورت بازهم پاختاکور راهی مرحله بعد می شود و نماینده امارات از این رقابت ها کنار می رود.


حالت نهم: شکست شباب الاهلی و پیروزی پاختاکور
در آخرین حالت ممکن نیز، بازهم تیم ازبکستانی به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد.


به طور کلی، در میان 9 حالت ممکنی که می تواند نتایج دو دیدار پاختاکور در مقابل شهرخودرو و همچنین دیدار شباب الاهلی در برابر الهلال را رقم بزند، تیم شباب الاهلی تنها در 2 صورت می تواند راهی مرحله بعد شود و آن حالت نیز پیروزی قطعی خودش بر الهلال بوده و این تیم باید منتظر شکست یا تساوی پاختاکور در برابر شهرخودرو باشد.
دیدارهای پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم، فردا چهارشنبه و از ساعت 21:30 برگزار خواهد شد که شباب الاهلی به مصاف الهلال می رود و پاختاکور نیز پذیرای شهرخودرو خواهد بود.

 

1529651

1529650

دیدگاه‌ها