کد خبر : 1709438 | 01 مهر 1399 ساعت 11:40 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس، بی‌تاب امضای قرارداد با مهاجم اسپانیایی

باشگاه یوونتوس با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از ورود خرید احتمالی جدیدش آلوارو موراتا به شهر تورین خبر داد.

یوونتوس، بی‌تاب امضای قرارداد با مهاجم اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه انتظار می رود آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید به زودی به یوونتوس ملحق شود باشگاه ایتالیایی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از ورود او به شهر تورین خبر داد و به ستاره اسپانیایی خوشامد گفت.

 

1529671

 

موراتا که سابقه بازی در یوونتوس را دارد قرار است به صورت قرضی از اتلتیکو به یوونتوس ملحق شود. مبلغ قرارداد قرضی موراتا 9 میلیون یورو عنوان شده و البته گفته می‌شود یوونتوس این گزینه را خواهد داشت که در پایان مهلت قرارداد قرضی، او را با پرداخت 45 میلیون یورو به صورت قطعی به خدمت بگیرد.

 

یوونتوس که مدتی است به دنبال جذب یک مهاجم می گردد فرود هواپیمای حامل موراتا در تورین را خبر داده و به او خوشامد گفت.

 

1529669

 

حساب توییتری باشگاه یوونتوس ساعاتی بعد هم ویدیویی از رسیدن آلوارو موراتا به محل تستهای پزشکی باشگاه منتشر کرد تا نشان دهد تا چه حد بی تاب امضای سریع‌تر قرارداد با این مهاجم اسپانیایی است.

 

1529670

 

موراتا پیش از این در فاصله سالهای 2014 تا 2016 میلادی به مدت دو فصل در یووه بازی کرده. او در این مدت 93 بار با پیراهن بیانکونری به میدان رفته و 27 گل برای این تیم به ثمر رسانده.

 

موراتا بعد از ترک یوونتوس به رئال مادرید رفت و یک فصل در این تیم بازی کرد. او سپس راهی چلسی شد و در نهایت پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن کرد. موراتا فصل گذشته برای شاگردان سیمئونه 34 بازی انجام داد و 12 گل به ثمر رساند.

 

 

دیدگاه‌ها