کد خبر : 1709448 | 01 مهر 1399 ساعت 12:20 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

از بازیکنان در خطر محرومیت استفاده نخواهم کرد؛ 

میلویویچ: برای پیروزی بازی می‌کنیم ولی نه برای الشرطه

سرمربی صربستانی تیم فوتبال الاهلی می گوید بازیکنان جوانی دارد که در بازی با استقلال به آنها بازی خواهد داد.

میلویویچ: برای پیروزی بازی می‌کنیم ولی نه برای الشرطه  

به گزارش "ورزش سه"، ولادان میلویویچ، سرمربی تیم الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال ایران درباره شرایط تیم خود و این بازی حساس اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: ما در صدر جدول هستیم و برای آمادگی جهت حضور در مرحله بعدی فلسفه من این است که با تمام قدرت ظاهر شویم تا به پیروزی برسیم.

 

میلویوویچ که صعود الاهلی را قطعی کرده به دور بعدی مسابقات نگاه می کند و در مورد بازیکنان در خطر محرومیت خود عنوان کرد: برای من بازی مقابل استقلال مهم‌ترین بازی در حال حاضر است. باید مراقب هم باشیم و احتمالاً بازیکنانی که خطر محرومیت برای آنها وجود دارد، بازی نخواهم داد تا ریسکی متوجه ما نباشد.


بخش بعدی حرف‌های میلویوویچ سرمربی صربستانی تیم فوتبال الاهلی در مورد جوان بودن و مستعد بودن بازیکنان تیمش بود و اضافه کرد: تیم‌ جوانی دارم که آنها آینده فوتبال عربستان هستند. ‌‌مسلماً به آنها فرصت خواهم داد تا در مقابل تیمی چون استقلال به میدان بروند تا ببینم آنها در میدان بازی و در رقابت‌هایی اینچنینی تجربه حاصل کنند.


حرف های پایانی سرمربی الاهلی در رابطه با تیم الشرطه بود و گفت: من در تمرینات روی پیروزی برنامه‌ریزی می‌کنم و نگران این نیستم که نتیجه بازی ما چه اهمیتی برای سایر تیم‌ها (الشرطه) دارد. ما بازی می‌کنیم که به پیروزی برسیم برای خودمان و نه دیگران.

دیدگاه‌ها