کد خبر : 1709460 | 01 مهر 1399 ساعت 12:53 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین چیز در بازی آخر برای ما سلامتی است؛ 

نوازی: مقابل یکی از قطب‌های آسیا یک امتیاز گرفتیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید تیمش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل کمبود بازیکن شرایط سختی را تجربه کرده است.

نوازی: مقابل یکی از قطب‌های آسیا یک امتیاز گرفتیم 

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی پیش از آخرین دیدار شهرخودرو برابر پاختاکور در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اینطور حرف هایش را آغاز کرد: فکر می کنم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. فردا هم بازی با پاختاکور بازی سختی برای ما است. این تیم یک تیم حرفه‌ای است و همیشه در بازی های آسیایی حضور دارد.


او ادامه داد: بازی های این تیم را دیده ایم و آنالیز کرده ایم. فکر می‌کنم همه تیم ها شرایط بدنی یکسانی دارند. چون فاصله بازی‌ها کم است و یکی دو روز برای ریکاوری کم است. تمام تلاشمان را کرده ایم تا بدن بازیکنان را آماده کنیم. امیدوارم فردا خدا کمک کند و نتیجه قابل قبولی بگیریم و به امید خدا با برد همراه شود.


بخش بعدی حرف های نوازی تشکر از بازیکنان شهرخودرو بود و اضافه کرد: بازیکنان ما در سه بازی گذشته خیلی تلاش کردند.  تلاششان ایده آل بود. بازیکن نداشتیم و شرایط برای جابجایی خیلی سخت بود. بضاعت ما همین چند نفری بودند که با ما آمده بودند. امیدوارم فردا روز خوبی باشد. بهترین چیز سلامتی است. امیدوارم بچه های ما بازی آخر را با سلامتی پشت سر بگذارند و یک نتیجه خوب بگیریم و برگردیم.


سوالی از نوازی در رابطه با عملکرد شهرخودرو بود و او بیان کرد: فکر می کنم برای شهر خودرو که اولین حضور آسیایی اش را تجربه می کرد، تک تک بازی های اسیایی یک تجربه بود. مخصوصا بازی آخر که با پاختاکور است. فکر می کنم بازی پاختاکور نشات گرفته از فوتبال اروپا است. فکر می کنم نظمی که در جریان بازی دارند، خودش برای ما یک تجربه است و با یک فوتبال جدید آشنا می شنویم. امیدوارم بتوانیم بازی ایده آلی نسبت به این بازی داشته باشیم.


مربی تیم فوتبال شهر خودروی ایران در ادامه و در پاسخ به سوال «بی‌این اسپورت» در رابطه با ارزیابی تیمش در این مسابقات و تک امتیازی که به دست آوردند، اینطور توضیح داد: تیم ما در این مسابقات کامل نبود. ما مثل تیم های حوزه خلیج فارس هیچ هزینه ای نکرده بودیم. ما هر چیزی که داشتیم، با همین نفرات رو کردیم. ما دو بازی را باختیم ولی حقمان باخت نبود. بعد هم مقابل الهلالی بازی کردیم که بازیکنان میلیاردی دارد و همیشه تیم بزرگی در آسیا است. الهلال همیشه یکی از قطب های خوب آسیا است و توانستیم یک امتیاز از این تیم بگیریم. بازی فردا هم بازی سختی است ولی تلاش می کنیم امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها