کد خبر : 1709479 | 01 مهر 1399 ساعت 14:12 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

محک 20 بازیکن توسط محرم در 180 دقیقه

محرم نویدکیا سعی کرد در بازی های آسیایی و به خصوص دیدار شب گذشته برابر العین نفراتش را برای بازی های لیگ بیستم محک بزند.

محک 20 بازیکن توسط محرم در 180 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا که یک هفته مانده به بازی حساس با النصر به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شد، عملا فرصت چندانی برای آماده سازی سپاهان برای حضور در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا نداشت. از این رو در این مدت کوتاه نویدکیا سعی کرد که تفکرات جدید خود را با بازیکنان مختلف و با تغییر سیستم تیم به 3-3-4 اعمال کند. و در مقاطعی از هر سه دیدار سخت سپاهان، تیم وی نمایش قابل قبولی برجای گذاشت.


همچنین با توجه به فرصت حدود یک ماهه تا آغاز لیگ برتر فصل آینده، نویدکیا به دیدارهای آسیایی به چشم بازی‌های سنگین و مناسب برای آماده سازی هر چه بیشتر تیم جهت حضور قدرتمندانه در لیگ برتر فصل آینده نگاه کرد. و از این رو در این سه مسابقه به ۲۰ بازیکن تیمش میدان داد، تا تجربه آسیایی کسب کنند.


پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی فر، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی، رسول نویدکیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، رضا میرزایی، محمد محبی، کیروش استنلی، سجاد شهباززاده، رضا دهقانی، محسن الغسانی و ابوالفضل عکاشه 20 بازیکنی بودند که با نظر نویدکیا برای سپاهان به میدان رفتند.


همچنین در میان سایر بازیکنان به جز شهاب عادلی گلر ذخیره سپاهان، مرتضی منصوری و محمدرضا مهدی زاده که بازیکنان مصدوم تیم بودند و شایان مصلح بازیکن که روز گذشته فرصت خروج از قرنطینه را پیدا کرد، تنها دو بازیکن غیر مصدوم حاضر در اردوی سپاهان در قطر تاکنون به میدان نرفتند که این دو بازیکن محمد طیبی و حامد بحیرایی بوده اند.

دیدگاه‌ها