کد خبر : 1709494 | 01 مهر 1399 ساعت 16:30 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

استارت نقل و انتقالات با تحویل لیست به مدیران

آغاز ماموریت ترمیم نفت آبادان توسط پورموسوی

سرمربی جدید نفت آبادان لیست نقل و انتقالاتی این باشگاه را به مدیران داده تا مذاکرات برای جذب آنها صورت گیرد.

آغاز ماموریت ترمیم نفت آبادان توسط پورموسوی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی 11 بازیکن از جمع طلایی‌پوشان که نگرانی بزرگی را در بین هواداران صنعت نفت آبادان شکل داده، سیدسیروس پورموسوی با قبول نیمکت این تیم چالش بزرگی را در آبادان استارت زده است.

 

با این حال علیرغم مشکلات مالی و شرایط جذب بازیکن، سیدسیروس پورموسوی با ارائه لیست مدنظر خود برای تقویت این تیم، امیدوار به کسب نتایج لازم در فصل بیستم لیگ برتر خواهد بود. سرمربی تازه وارد نفت آبادان لیست خود را به مدیران باشگاه نفت آبادان ارائه داده و در این زمینه طی روزهای آتی مذاکرات برای جذب نفرات مدنظر او آغاز خواهد شد.

نفت آبادان علیرغم نمایش موفقی که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در فصل نوزدهم داشت، در ادامه با توجه به مشکلات مالی و تغییرات فنی که با جدایی دراگان اسکوچیچ همراه شد، در مسیر نزول قرار گرفت. با پایان فصل اما سیل جدایی‌ها توسط بازیکنان به اوج خود رسید؛ محمد دریس، محمد قریشی، ناصر سالاری، مسلم مجدمی، عقیل کعبی، حسین ساکی، رضا جبیره، عیسی آل کثیر، جعفر سلمانی و ... نفرات شاخص نفت آبادان بودند که از این تیم جدا شدند.

 

موضوع مهم اما بعد از جذب سیروس پورموسوی برای نیمکت این باشگاه، تقویت و ترمیم تیمی بود که در آستانه فروپاشی قرار گرفته بود. مساله‌ای که با ارائه لیست نقل و انتقالاتی توسط پورموسوی به مدیران باشگاه، اکنون در دستور کار آنها قرار گرفته تا نقل و انتقالات تیم را دنبال کنند.

هواداران نفت آبادان اما با توجه به فقر بازیکنان در لیگ برتر، همچنان نگران آینده تیم برای فصل آینده هستند اما پورموسوی امیدوار است با توجه به حضور در تیم جوانان ایران و آرشیوی که از استعدادها در اختیار دارد، بخش عمده‌ای این ضعف را جبران کند و ضمن ساختن تیمی قدرتمند، از نظر مالی نیز باشگاه را در مسیر آرامش قرار دهد. جذب بازیکنان جوان در کنار باتجربه و کارآمد موضوعی است که در دستور کار سرمربی آبادانی‌ها قرار گرفته و بر اساس آن لیست خود را به باشگاه ارائه داده و باید دید با شروع نقل و انتقالات و در ادامه تمرینات آماده سازی این تیم، آنها قادر خواهند بود لیگ بیستم را با شگفتی دنبال کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها