کد خبر : 1709496 | 01 مهر 1399 ساعت 15:58 | 49.4K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

پیغام اتلتیکو برای سوارز، ستاره بارسا در مرز انفجار

لوئیس سوارز از اینکه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا زیر قولش زده به شدت عصبانی است. او قطار اتلتیکو را هم از دست رفته می بیند.

پیغام اتلتیکو برای سوارز، ستاره بارسا در مرز انفجار

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، لوئیس سوارز که پیش از این به دلیل تاخیر در دریافت گذرنامه ایتالیایی شانس پیوستن به یوونتوس را از دست داده بود، حالا احتمال انتقالش به اتلتیکو را نیز بسیار اندک می بیند مگر اینکه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا تغییر عقیده بدهد.

 

 

1529759

 

 

روز گذشته منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کردند که با لوئیس سوارز برای فسخ قرارداد توافق شده و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی اتلتیکو مادرید شود. باشگاه مادریدی حتی با درخواست آلوارو موراتا برای انتقال به یوونتوس هم موافقت کرد به این امید که سوارز را جذب خواهد کرد اما امروز اعلام شد که بارتومئو زیر قولش زده و به سوارز گفته است که اگر قصد پیوستن به اتلتیکو را دارد، نمی تواند این کار را به عنوان بازیکن آزاد انجام دهد و باشگاه مادریدی باید  هزینه انتقال را پرداخت کند.

 

در واقع همه چیز مهیا به نظر می رسید و فقط امضای نهایی بارتومئو برای فسخ نیاز بود. اتلتیکو در واکنش به این اتفاق به سوارز گفته است که تنها به عنوان بازیکن آزاد او را جذب خواهد کرد و توان پرداخت هیچ مبلغی برای او را ندارد. اینکه قرارداد دو ساله او با دستمزد 9 میلیون یورو خالص در سال آماده است ولی او ابتدا باید مجوز فسخش را دریافت کند.

 

 

1529438

 


ستاره اروگوئه ای در حال حاضر به شدت عصبانی است چرا که می داند حالا شانس انتقال به اتلتیکو نیز تقریبا از بین رفته است. اتلتیکو در چنین شرایطی به دنبال جذب ادینسون کاوانی هموطن سوارز است. مهاجمی که بازیکن آزاد محسوب می شود و هنوز با تیمی به توافق نرسیده است.

 

دیدگاه‌ها