کد خبر : 1709498 | 01 مهر 1399 ساعت 16:10 | 46.4K بازدید | 5 دیدگاه

جاناتان بارنت:

رئال زمینی که بیل رویش قدم گذاشته، ببوسد!

مدیر برنامه های گرت بیل بار دیگر به انتقاد از موضع باشگاه رئال مادرید و هوادارانش در مورد ستاره ولزی پرداخت.

رئال زمینی که بیل رویش قدم گذاشته، ببوسد!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام دوران هفت ساله حضور گرت بیل در رئال مادرید به اتمام رسید. او که با رئال 4 لیگ قهرمانان و دو لالیگا را فتح کرد، با بی مهری های زیدان در دو فصل گذشته در نهایت تبدیل به یک نیمکت نشین محض شد و دلمشغولی های او به ورزش گلف نیز مزید بر علت بود تا از محبوبیتش در بین هواداران نیز کاسته شود.

 

 

1529760

 

 

بیل که دیگر جایی در ایده های زیدان نداشت، در نهایت تصمیم گرفت به تاتنهام باشگاه سابقش بازگردد و فصل 21-2020 را قرضی در تاتنهام توپ خواهد زد. رئال قرار است نیمی از دستمزد 17 میلیون یورویی او را پرداخت کند. بیل به دلیل مصدومیت فعلا یک ماه به دور از میادین خواهد ماند.

 

از بیل استقبالی فوق العاده در تاتنهام به عمل آمده در حالی که او در یکی دو سال گذشته بعضا در ورزشگاه برنابئو با اعتراضات تند هواداران رئال نیز روبرو می شد.

 

 

1529744

 

 

جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل ضمن انتقاد از رفتار هواداران رئال گفت:« از نظر من در باشگاه بزرگی مثل رئال، رفتار درستی با گرت بیل نشد. معتقدم در رئال همه چیز بر ضد او شده بود. بازیکنی مثل بیل که در طول هفت سال کارهای بزرگی برای رئال انجام داد، شایسته چنان رفتاری نبود.

برخی هواداران با بیل برخوردی شرم آور داشتند و متاسفانه واکنش باشگاه رئال در قبال این رفتارها هم درست نبود. نمی خواهم به دنبال مقصر بگردم ولی این یک واقعیت است که باشگاه برای درست شدن اوضاع هیچ کمکی نکرد. از نظر من هواداران رئال باید زمینی که بیل قدم روی آن گذاشته است، ببوسند.»

 

دیدگاه‌ها