کد خبر : 1709501 | 01 مهر 1399 ساعت 17:30 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال تنها به یک شرط بازیکن جدید جذب می کند

رئال مادرید همچنان روی موضع قبلی خود مبنی بر عدم جذب بازیکن جدید ایستاده است.

رئال تنها به یک شرط بازیکن جدید جذب می کند

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی فصل رئال با تساوی بدون گل برابر سوسیداد همراه بود. در دیداری که مشخص شد رئال در خط حمله ضعف هایی انکارنشدنی دارد و لزوم جذب یک مهاجم شماره 9 در حد و اندازه های کریم بنزما احساس می شود.

حتی روز گذشته خبر از پیشنهاد شدن ادینسون کاوانی به رئال نیز مطرح شد اما پاسخ رئال به این پیشنهاد نیز منفی بود.

 

 

1529432

 

 

نه کاوانی و نه هیچ مهاجم جدیدی به فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات به رئال منتقل نخواهد شد چرا که برای فلورنتینو پرز رئیس باشگاه، ثبات و توازن مالی در درجه اول اهمیت قرار دارد. رئال فصل را با 320 هزار یورو سود به اتمام برد در حالی که از ماه مارس، شاهد وقفه لالیگا به خاطر شیوع کرونا بودیم و در 11 بازی باقیمانده فصل که شش تایش برای رئال خانگی بود، هواداران اجازه ورود به ورزشگاه ها را نداشتند.

 

رئال تاکنون توانسته 100 میلیون یورو از فروش بازیکن به دست بیاورد و گفته می شود به زودی 20 درصد از دستمزدها و پاداش ها نیز کاشته خواهد شد. در چنین شرایطی باشگاه قصد جذب هیچ بازیکنی را ندارد.

 

 

1529282

 

 

حتی اگر لوکا یوویچ، بورخا مایورال و ماریانو دیاز مهاجمان کنونی باشگاه که مورد توجه زیدان قرار ندارند راهی تیم دیگر شوند نیز مهاجمی جایگزین شان نخواهد شد.

رئال تنها در یک صورت اقدام به جذب بازیکن جدید خواهد کرد و آن هم در صورتی است که ژانویه 2021 اجازه ورود هواداران به ورزشگاه ها داده شود. تنها در این صورت سران باشگاه به جذب احتمالی مهاجم در زمستان فکر خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها