کد خبر : 1709503 | 01 مهر 1399 ساعت 16:21 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی یازدهمین سرمربی لیگ یک

تاکنون تکلیف یازده نیمکت تیم‌های لیگ یکی مشخص شده و به احتمال فراوان سرآسیایی هم کار خود را در گل ریحان البرز آغاز می‌کند.

سرآسیایی یازدهمین سرمربی لیگ یک 

به گزارش "ورزش سه"، همچنان که چهار نماینده فوتبال ایران مشغول برگزاری بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند، سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر کارشان را برای حضور قدرتمند در لیگ بیستم پیگیری می‌کنند و در لیگ یک نیز تقریبا نیمی از تیم‌ها مسیرشان برای رسیدن به لیگ بیست و یکم را انتخاب کرده است.


تکلیف یکی از دو تیم چوکا و استقلال ملاثانی که همین اخیرا به لیگ یک راه یافته‌اند، مشخص است. چوکا با محمد نصرتی وارد لیگ یک می‌شود، اما استقلال ملاثانی با جدایی داریوش هرمزی و پیوستن او به قشقایی، به دنبال سرمربی جدید است. همچنین مس کرمان (رضا مهاجری)، خوشه طلایی (سهراب بختیاری زاده)، بادران ( فرهاد کاظمی)، هوادار (رضا عنایتی) ، نود ارومیه (پژواک کرم‌پور)، استقلال خوزستان (امیر خلیفه اصل)، آرمان گهر (قاسم شهبا)، رایکا (علی نظرمحمدی) و ملوان بندرانزلی (مازیار زارع) تکلیفشان مشخص شده و تمریناتشان را برای حضور در رقابت های فصل آینده آغاز کرده اند.


حالا اینطور که خبر می‌رسد مدیران باشگاه گل ریحان البرز مذاکرات جدی‌ای با مجتبی سرآسیایی داشته‌اند، اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، این مربی که فصل گذشته موفق به کسب نتایج خوبی با شهرخودرو شد ولی به یکباره تصمیم به جدایی گرفت و در ادامه با مجید جلالی هم موفق به حفظ گل گهر شد، هدایت گل ریحان را برعهده خواهد گرفت.


گل ریحان سال گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود ولی در هفته های پایانی قافیه را به سایر مدعیان واگذار کرد.

 

گفتنی است هنوز تکلیف آینده مربیگری دو تیم سقوط کرده از  لیگ برتر و همینطور سومین تیمی که باید به رقابت های لیگ یک برسد، مشخص نشده است. ضمن اینکه فجرسپاسی، داماش  نیز هنوز معلوم نیست.

دیدگاه‌ها