کد خبر : 1709510 | 01 مهر 1399 ساعت 16:44 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملوانِ زارع پررنگ در نقل و انتقالات

ملوان با هدایت مازیار زارع با چند بازیکن جدید قرارداد امضا کرد و یکسری از بازیکنان کلیدی فصل گذشته را نیز حفظ کرد.

ملوانِ زارع پررنگ در نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لیگ یکی کم کم خود را برای فصل جدید بازی ها آماده می کنند و تیم ها به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند. ملوان یکی از تیم های حاضر در لیگ یک است که چند فصل در این رقابت ها حضور دارد و درصدد بازگشت به لیگ برتر است.

 

ملوانان پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب موفق به حفظ سهمیه لیگ یکی شدند و برای فصل آتی آماده خواهند شد.

ملوانان فصل جدید را با مازیار زارع شروع خواهند کرد. پس از معارفه زارع به عنوان سرمربی، انزلی چی ها زود شروع کردند و در بازار نقل و انتقالات خودی نشان دادند. مازیار زارع سعی کرد یکسری از بازیکنان فصل گذشته را حفظ کند و چند بازیکن جدید به تیم اضافه کند.

سرمربی جوان ملوان در گام اول دو بازیکن کلیدی فصل قبل خود را حفظ کرد. ابتدا با خشایار زبرجد و حافظ یعقوبی تمدید کرد سپس به دنبال مهاجم گیلانی نیروی زمینی رفت و با عقد قراردادی یکساله آن را به انزلی آورد.

 

سهیل رحمانی دیگر بازیکن حفظ شده ملوان است که فصل آینده در جمع شاگردان زارع حضور خواهد داشت. مهیار زحمتکش کاپیتان انزلی چی ها با این باشگاه به توافق رسید و به مدت یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.

ابوطالب قنبری زاده و رسول ناصربخت از خوشه طلایی به ملوان آمدند و با این تیم قرارداد امضا کردند. معیاد یزدانی هافبک - مهاجم اسبق استقلال و سپیدرود نیز ملوان را برای فصل جدید انتخاب کرد و امید سلطانی نیز از تیم رایکا به جمع بندرنشینان اضافه شد.

 

دیدگاه‌ها