کد خبر : 1709515 | 01 مهر 1399 ساعت 17:00 | 60.8K بازدید | 3 دیدگاه

فرعباسی: امیدوارم روزی جواب هواداران استقلال را بدهم

گلر جوان نفت مسجدسلیمان با انتقاد از رفتار مسئولان این باشگاه از آن‌ها خواست تا لااقل تکلیفش را مشخص کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از پیوستن رشید مظاهری به استقلال صحبت‌های زیادی درخصوص پیوستن حبیب فر عباسی گلر آِینده دار تیم امید ایران و باشگاه نفت مسجد سلیمان به استقلال به گوش می‌رسید تا جایی که بسیاری از هواداران تصور می‌کردند که کار دیگر تمام است و در صفحه شخصی‌اش به این گلر بلندقامت تبریک گفتند.


این در حالی است که او این روزها با انتشار چند استوری نسبت به افرادی که از آن‌ها نامی هم نمی‌برد گلایه‌هایی مطرح می‌کند و در کل می‌توان فهمید که فرعباسی شرایط مناسبی ازلحاظ روحی ندارد.

 

 

1529777

 


به همین دلیل با او گفتگو کردیم و او درباره ماجرای انتقالش به استقلال گفت: « همان‌طور که گفتید در ارتباط با پیوستن به استقلال یکسری صحبت‌هایی شده بود اما به دلیل اینکه هنوز یک سال دیگر با نفت مسجدسلیمان قرارداد دارم  متأسفانه رضایت‌نامه من برای پیوستن به استقلال صادر نشد.»


وی درباره اینکه آیا مدیرعامل این تیم با این انتقال مخالفتی داشت: « اشکال درست از همین‌جاست. باشگاه نفت مسجدسلیمان اصلاً مدیرعاملی ندارد که من بخواهم با او صحبت کنم. هر روز حرف جدیدی را به من می‌زنند. یک روز می‌گویند آقای نصیریان دوست استعفا داده است و آقای عزیزی مدیرعامل شده است یک روز دیگر می‌گویند که هنوز مهر آقای عزیزی صادر نشده است و در کل می‌خواهم بگویم بیشتر از بلاتکلیفی ناراحتم.»


فرعباسی که از شرایط فعلی خودش بسیار ناراحت بود در ادامه در ارتباط بااینکه در آن روزها حتی آرم دوستاره را هم روی عکس خود زده بودی اظهار داشت: «همان‌طور که گفتم کارم برای پیوستن به استقلال تا حد زیادی تمام‌شده بود و من حتی از آقای حسینی سرمربی محترممان اجازه گرفتم و ایشان به خاطر اینکه من بتوانم پیشرفت کنم به من اجازه رفتن داد و گفت مشکلی از این بابت ندارد. به‌هرحال هر فوتبالیستی از پیوستن به دو تیم استقلال و پرسپولیس خوشحال می‌شود اما متأسفانه در باشگاه ما هر روز یک حرف جدید می‌زنند و هیچ‌کسی به‌صورت قطعی جواب ما را نمی‌دهد که امیدوارم این وضعیت به‌زودی به اتمام برسد.»

 

 

1529779

 


وی در پایان صحبت‌هایش هم خاطرنشان کرد: «در آن روزهایی که بحث حضور من در فضای باشگاه استقلال مطرح‌شده بود هواداران این تیم من را خیلی شرمنده کردند و امیدوارم بتوانم روزی برسد تا بتوانم جواب محبت‌های خالصانه آن‌ها را بدهم.


اگر هم این امر میسر نشد لااقل تکلیف ما را مشخص کنند تا با تمرکز کافی خودم را برای لیگ بعدی آماده کنم.»

دیدگاه‌ها