کد خبر : 1709519 | 01 مهر 1399 ساعت 17:28 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

هفته چهارم خط تیره‌های جدول را کم می‌کند

فردا، روز طلسم‌شکنی در لیگ والیبال

تیم های دوم و سوم جدول لیگ والیبال فردا حساس ترین بازی هفته چهارم را برگزار می کنند.

 فردا، روز طلسم‌شکنی در لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که با پایان لیگ نوزدهم فوتبال، این روزها لیگ هیچ رشته ای در جریان نیست، مسابقات جذاب لیگ برتر والیبال تمام نگاهها را به خود جلب کرده؛ رقابت‌هایی که امسال مدعیان پرتعدادی هم دارد. 


هفته چهارم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با هفت دیدار در شهرهای اردکان، یزد، مریوان، تهران، آمل، ارومیه و گنبد پیگیری خواهد شد. 


سه تیم سایپا تهران، فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه با سه برد و ۹ امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند و بازی حساس این هفته به میزبانی سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد؛ جایی که تیم فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه که به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جدول قراردارند، به مصاف هم می‌روند. تیم بازنده این مسابقه، قطعا جایگاه خود را از دست خواهد داد.


سایپا تیم صدرنشین جدول نسبت به دو رقیب ۹ امتیازی خود در جدول، این هفته کار راحت‌تری در پیش دارد. این تیم در آمل میهمان لبنیات هراز است که با یک برد و چهار امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.
به همان اندازه که این هفته رقابت صدرنشینان حساس و هیجان‌انگیز است، نبرد قعرجدولی‌ها هم جذاب و دیدنی خواهد بود. در هفته چهارم لیگ برتر والیبال، دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و شهروند اراک که به ترتیب در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند، در شرایطی با هم دیدار می‌کنند که هیچ‌یک از این دو تیم تا کنون موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده‌اند و این دیدار طلسم ناکامی‌ یکی از این دو تیم را خواهد شکست.


تیم شهروند اراک این هفته دومین بازی خود را در لیگ تجربه خواهد کرد. اراکی‌ها هفته اول لیگ به قرعه استراحت خوردند و در هفته دوم نیز به دلیل نقص مدارک، نتوانستند به میدان بروند و با باخت فنی مواجه شدند.


تیم آذرباتری ارومیه در این هفته استراحت دارد.

 

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال:


خاتم اردکان – هورسان رامسر
شهداب یزد – شهرداری قزوین
راه‌یاب ملل کردستان – شهروند اراک
پیکان تهران – شهرداری ورامین
لبنیات هراز آمل – سایپا تهران
شهرداری ارومیه – فولاد سیرجان
شهرداری گنبد – فولاد مبارکه سپاهان

دیدگاه‌ها