کد خبر : 1709529 | 01 مهر 1399 ساعت 18:46 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی لوییس سوارز از بارسلونا قطعی نیست

هنوز انتقال لوییس سوارز، ستاره اروگوئه ای بارسلونا به اتلتیکومادرید قطعی نیست.

جدایی لوییس سوارز از بارسلونا قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، آینده لوییس سوارز در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز مشخص نیست این مهاجم 34 ساله از بارسلونا جدا خواهد شد یا خیر. اگرچه در 24 ساعت اخیر شایعات زیادی در مورد توافق شخصی او با اتلتیکومادرید و انتقال به وندامتروپولیتانو منتشر شده، اما انگار بارسلونا به این توافق رضایت نداده و فسخ قرارداد لوییس سوارز قطعی نشده است.

 

1529418

 

امروز نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد بر خلاف تصور، این بازیکن امروز در تمرینات بارسلونا شرکت کرده و شرایط لوییس سوارز نیز حاکی از جدایی قطعی نبوده است. معمولا در هنگام قطعی شدن جدایی بازیکنان به صورت جدی در تمرینات حاضر نشده و برای خداحافظی به کمپ تمرینات می آیند، اما کمد وسایل شخصی لوییس سوارز نیز هنوز خالی نشده و حداقل بعید است او به این زودی ها از بارسلونا جدا شود.

 

اتلتیکومادرید نیز در مورد خرید لوییس سوارز عجله دارد و در صورت عدم موفقیت در این رابطه برای جذب دیگر مهاجم اروگوئه ای یعنی ادینسون کاوانی، گلزن سابق پاری سن ژرمن تلاش خواهد کرد. لوییس سوارز در صورت عدم توافق با اتلتیکومادرید در بارسلونا خواهد ماند و رونالد کومان نیز به این بازیکن وعده داده در طول فصل او را نیز به مانند دیگر بازیکنان لیست اصلی بارسا نگاه خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها