کد خبر : 1709534 | 01 مهر 1399 ساعت 19:20 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون بکر: خوشحالم در سوپرکاپ شکست خوردیم!

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول در مورد مهار پنالتی جورجینیو در دیدار مقابل چلسی صحبت کرد.

آلیسون بکر: خوشحالم در سوپرکاپ شکست خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار حساس ابتدای هفته موفق شد با دو گل چلسی را مغلوب کرده و در همین اوایل فصل در قامت یک مدعی ظاهر شود. آلیسون بکر در دقیقه 73 موفق به مهار پنالتی جورجینیو شد تا پیروزی تیمش را تضمین کند و حالا این دروازه بان بزرگ و برزیلی از راز مهار این پنالتی پرده برداشته است.

 

آلیسون بکر گفت: "فابینیو در مقابل چلسی مانند یک هیولا بود و عملکرد فوق العاده ای داشت، اما این همان چیزی است که من از او انتظار دارم. اگر چنین عملکرد موجب شگفتی شما شده برای من عجیب است، زیرا فابینیو یک بازیکن بزرگ محسوب می شود. از شماره شش یا مدافع میانی، فابینیو در هر پستی که بازی کند همیشه بالاترین میزان تلاش را دارد و کیفیت فابینیو به او اجازه می دهد در پست های مختلف بازی کند.

 

1529143

 

فابینیو واقعا یک بازیکن باهوش در هنگام حرکت و همچنین نبردهای یک نفره است. چنین خصوصیتی در مقابل تیمو ورنر، کای هاورتز و سایر بازیکنان با کیفیت چلسی لازم بود، بنابراین من به فابینیو تبریک می گویم و به نظر من او بهترین بازیکن میدان بود.

 

مهار پنالتی جورجینیو؟ من واقعا خوشحالم که در سوپرچام در ضربات پنالتی شکست خوردیم. وقتی دروازه بانی نمی تواند حتی یک پنالتی هم بگیرد، احساس بدی پیدا کرده و با خود فکر می کند می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. اما کلید موفقیت این است که به کارتان ادامه داده و بدانید که در یک مسیری خوب و درست هستید. جان اشتربرگ، جک رابینسون و همه تیم بخش ویدیویی خیلی به ما کمک می کنند. همچنین در ریباند جیمز میلنر و ویرژیل فن دایک واقعا خوب عمل کردند و به من اطمینان دادند که پنالتی را مهار می کنم."

دیدگاه‌ها