کد خبر : 1709536 | 01 مهر 1399 ساعت 19:30 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو مبتلا به کرونا در رقابت‌های اسنوکر مسترز اروپا

تست کرونا دو بازیکن حرفه‌ای اسنوکر جهان که در مسابقات اسنوکر مسترز اروپا شرکت کرده‌اند، مثبت شد.

دو مبتلا به کرونا در رقابت‌های اسنوکر مسترز اروپا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، از روز گذشته (دوشنبه) رقابت‌های اسنوکر مسترز اروپا آغاز شده است. این رقابت‌ها در مرحله نخست به صورت تک حذفی و با حضور ۱۲۸ بازیکن از ۳۱ شهریورماه در میلتون کینز انگلستان پیگیری می‌شود.

 

این رقابت‌ها تحت تدابیر شدید بهداشتی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال می‌شود. در جدیدترین اخبار به دست رسیده مشخص شد که دو بازیکن حرفه‌ای اسنوکر مبتلا به کرونا هستند. تست کرونا گری ویلسون و دنیل ولز مثبت اعلام شد. بعد از اطلاع این موضوع، تصمیم بر این شد که این دو بازیکن از این رقابت‌ها کنار گذاشته شوند.

 

البته این پایان ماجرا نبود و سه بازیکن دیگر هم به دلیل تماس با بازیکنان کرونایی تصمیم گرفتند که از مسابقات کنار روند. مایکل وایت، الیوت سیلور و دیوید لی لی از بازیکنانی بودند که بعد از ارتباط با دو بازیکن کرونایی از این رقابت‌ها کنار رفتند.

 

رونی اُ سالیوان قرار بود در این رقابت‌ها به مصاف ولز رود که با این اتفاق او مستقیما به دور بعد صعود کرد.

 

به گفته بی بی سی، از بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها روز دوشنبه تست کرونا گرفته شد و مسوولان مسابقه جواب آن را سه شنبه منتشر کردند.

 

سایر بازیکنان و مسوولان کرونا نداشته و می‌توانند رقابت‌ها را ادامه دهند.

 

دو اسنوکر باز ایرانی در این رقابت‌ها حضور دارند. سهیل واحدی شب گذشته نتیجه را به حریف واگذار کرد. حسین وفایی دیگر نماینده اسنوکر ایران قرار است به مصاف حریف خود رود.

 

قهرمان این دوره از رقابت‌ها ۸۰ هزار پوند جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها