کد خبر : 1709539 | 01 مهر 1399 ساعت 19:41 | 48K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع جدید بارسلونا از لیگ انگلیس می آید

مکس آرونز، مدافع جوان نوریچ سیتی در آستانه انتقالی قرضی با بند خرید دائمی به بارسلونا قرار گرفته است.

مدافع جدید بارسلونا از لیگ انگلیس می آید

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جدایی نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا از این تیم قطعی باشد و رونالد کومان درخواست خرید یک مدافع جدید را داده است. سرجینو دست، مدافع جوان آژاکس در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد و حالا نام های دیگری در لیست خرید بارسلونا مطرح شده است.

 

1528699

 

اما نشریه اسپورت اعلام کرد حالا احتمال انتقال مکس آرونز، مدافع 20 ساله نوریچ به نوکمپ افزایش یافته است. چندی قبل نشریه دیلی میل در گزارشی اعلام کرد بارسلونا مدت هاست این بازیکن را زیر نظر دارد و حتی پیشنهادی 20 میلیون پوندی نیز تقدیم سران نوریچ کرده که مورد قبول آنها قرار نگرفته است.

 

اما به نظر می رسد دور جدید مذاکرات رضایت بخش بوده و بارسلونا می تواند مکس آرونز را با قراردادی قرضی جذب کند. البته بند خریدی اجباری در قرارداد این بازیکن وجود خواهد داشت و در واقع با توجه به مشکلات مالی ناشی از ویروس کرونا، بارسلونا پرداخت رقم مورد نظر مدیران نوریچ را به تابستان سال آینده موکول کرده است. مکس آرونز 85 بار برای نوریچ بازی کرد و اگرچه این باشگاه در نهایت راهی دسته پایین تر شد، اما یکی از پدیده های فصل قبل لیگ برتر لقب گرفت. بایرن مونیخ نیز برای خرید این بازیکن وارد عمل شده بود، اما به نظر می رسد بارسلونا مقصد بعدی مکس آرونز خواهد بود.

دیدگاه‌ها