کد خبر : 1709545 | 01 مهر 1399 ساعت 20:17 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

تقلای بی نتیجه بارسلونا در مورد پدیده آژاکس

علیرغم تلاش بارسلونا، به نظر می رسد انتقال سرجینو دست، مدافع جوان آژاکس با 20 میلیون یورو به بایرن مونیخ قطعی باشد.

تقلای بی نتیجه بارسلونا در مورد پدیده آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، سرجینو دست 19 ساله در فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب آژاکس داشت و همین موضوع باعث شد تیم های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ و بارسلونا برای خرید او اقدام کنند. اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن آینده دار فصل آینده در آلیانس آره نا بازی خواهد کرد.

 

1529807

 

اگرچه در 24 ساعت اخیر مدیران بارسلونا دوباره با آژاکس تماس گرفته اند، اما باشگاه هلندی تقریبا با بایرن مونیخ به توافق رسیده و احتمالا سرجینو دست با رقمی در حدود 20 میلیون یورو به زودی راهی بوندسلیگا خواهد شد. بایرن با خود بازیکن به توافق شخصی کامل دست یافته و اگرچه این اتفاق هنوز در مورد باشگاه آژاکس رخ نداده، اما خوش بینی زیادی در این رابطه وجود دارد. بارسلونا در هفته های جاری بحران مالی بزرگی را تجربه کرده و به همین دلیل آنها در رقابت برای خرید سرجینو دست از آژاکس در مقابل بایرن مونیخ مغلوب شدند. رونالد کومان نیز برای انتقال این بازیکن با باشگاه هلندی تماس گرفته بود که بی نتیجه ماند.

 

با توجه به قطعی شدن جدایی نلسون سمدو و انتقال این بازیکن به ولورهمپتون، بارسلونا به دنبال خرید یک مدافع راست جدید است و به نظر مکس آرونز، مدافع جوان نوریچ فاصله ای تا انتقال به نوکمپ ندارد.

دیدگاه‌ها