کد خبر : 1709549 | 01 مهر 1399 ساعت 20:56 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان پریشیچ:

سال فوق العاده ای در بایرن مونیخ داشتم

ایوان پریشیچ، وینگر کروات ابراز امیدواری کرد فصل درخشانی را در لباس بایرن مونیخ سپری کند.

سال فوق العاده ای در بایرن مونیخ داشتم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن یک فصل فوق العاده به صورت قرضی در لباس بایرن مونیخ و فتح سه گانه، قرارداد ایوان پریشیچ با این باشگاه دائمی نشد و او چاره ای جز بازگشت به اینتر نداشت. حالا ستاره کروات در مصاحبه ای مدعی شد آماده بازی کردن و درخشش دوباره در لباس اینتر در فصل پیش رو است.

 

ایوان پریشیچ گفت: "من یک سال فوق العاده در لباس بایرن مونیخ داشتم و در یک تیم بزرگ سه جام کسب کردم. در آغاز کارم آسان نبود، زیرا من مشکلات با سرمربی قبلی داشتم. سپس در فوریه مچ پایم آسیب دید، اما با وجود همه اینها ما از یک شرایط سخت گذر کرده و در همه جام ها به موفقیت دست یافتیم.

 

1529817

 

سال مثبتی را سپری کردیم، اما اکنون من به اینتر بازگشته ام و از رقم خوردن این اتفاق خوشحالم. من هنوز دو سال با اینتر قرارداد دارم و امیدوارم بتوانیم کارهای بزرگی با هم انجام دهیم. من در حال حاضر آماده هستم."

 

آنتونیو کونته اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد پریشیچ برای قرار گرفتن در ترکیب 2-5-3 مناسب نیست، اما با حضور کریستن اریکسن تاکتیک تغییر خواهد کرد.

 

پریشیچ در این رابطه گفت: "من می دانم که سرمربی دوست دارد سخت تلاش کند. ما در مسیر درستی هستیم، میل زیادی به موفقیت در رختکن دیدم و همه انگیزه زیادی دارند. از نظر شخصی انتظار سال مثبتی را دارم و تقریبا تمام بازی های فصل گذشته دوستانم را تماشا کردم. من هوادار شماره یک اینتر بودم، افسوس که آنها به قهرمانی خیلی نزدیک شدند، اما نتوانستند موفق شوند."

دیدگاه‌ها