کد خبر : 1709558 | 01 مهر 1399 ساعت 22:06 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

او با حمایت یک مربی آینده دار خواهد بود 

چمنیان: علیه رحمتی حرفی نزده‌ام

مربی سابق تیم نوجوانان ایران صرف حضور شهرخودرو در رقابتهای آسیایی را یک دستاورد برای فوتبال مشهد ارزیابی می‌کند.

چمنیان: علیه رحمتی حرفی نزده‌ام

به گزارش ورزش سه، عباس چمنیان در خصوص حضور تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در ACL2020 به خبرنگار ورزش سه گفت: به اعتقاد من به عنوان یک پیشکسوت، همین که تیمی از خطه خراسان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود یک پیروزی بزرگ برای فوتبال استانی است که واقعا بعضی از سالها حسرت داشتن تیم در لیگ‌برتر را کشید و حالا نامش مقابل تیم‌های ابرقدرت آسیا در بازی های لیگ قهرمانان برده می‌شود. این اتفاق کمی نیست.


چمنیان می‌گوید: با اینکه همه اخلاق من را می‌دانند و همه عزیزان می‌فهمند که قصد بی‌احترامی به هیچکس را نداشته و ندارم اما متاسفانه حرف‌های من را علیه شهرخودرو و مهدی رحمتی تحریف و برداشت کردند در حالی که من در این همه سال سابقه مربیگری‌ام در تیم‌ملی و باشگاهی علیه هیچ همکاری صحبت نکرده و نمی‌کنم.


پیشکسوت فوتبال مشهد خاطرنشان کرد: ما در مشهد زمانی آرزو داشتیم در لیگ‌برتر تیم داشته باشیم اما اکنون هواداران با مدیریت مجموعه شهرخودرو دغدغه صعود به مراحل بالاتر در آسیا را پیدا کرده اند و اگر تیم ما به حریف  نتیجه را نزدیک واگذار می‌کند ناراحت می‌شوند چون خود شهرخودرو توقعات را به اینجا رسانده که از این بابت باید خوشحال باشیم.


وی در خاتمه برای مهدی رحمتی آرزوی موفقیت کرد و گفت: آرزو می‌کنم که رحمتی با تجربیات خوبی که از مسابقات آسیایی به دست آورده یک تیم خوب، جوان و جنگنده و اکنون باتجربه را در لیگ مهیا کند و بتواند توانایی‌های بالای خود را برای موفقیت فوتبال استان بزرگ خراسان به کار گیرد. رحمتی با حمایت می‌تواند یک مربی آینده‌دار باشد.

دیدگاه‌ها