کد خبر : 1709594 | 02 مهر 1399 ساعت 10:18 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

تیم جدید نساجی؛ امروز رونمایی می شود

تیم نساجی که در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داده امروز در اولین بازی دوستانه دیدار با تیم ماشین سازی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش نساجی در 10 هفته پایانی لیگ برتر با مربیگری محمود فکری موجب شد تا بازیکنان این تیم مورد توجه تیم های دیگر قرار بگیرند و به واسطه قراردادهای یک ساله به راحتی اردوی تیم را ترک کردند. محمد میری – علیرضا حقیقی – علی شجاعی – عرفان معصومی – رحمان جعفری – نوید عاشوری – مجتبی بیژن – حسین ماهینی  - محمد امین رضایی – محمد عباس زاده و... جز بازیکنانی هستند که نساجی آنها را از دست داده و البته محمود فکری خیلی زود دست به کار شد و تیم سازی را آغاز کرد و با توجه به برنامه بازی با ماشین سازی که امروز طرح ریزی شده به نظر می رسد نساجی بیشتر بازیکنان مد نظر خود را به ترکیب اضافه کرده است. 

 

1529880

 

خیلی از مربیان وقتی وارد تیم می شوند یک تیم را تحویل می گیرند و درادامه سعی می کنند با اضافه کردن چند بازیکن جدید تیم را قوی کنند اما محمود فکری در نساجی یک تیم را از دست داده و تیم جدیدی را ساخته؛ این یکی از دغدغه های تماشاگران نساجی است به خصوص که محدودیت بودجه به نساجی اجازه جذب هر بازیکنی را نمی دهد. از سویی تجربه ثابت کرده محمود فکری در تیم سازی مربی موفقی است. جدا از صعود به لیگ برتر به همراه تیم نفت مسجد سلیمان تیم های شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک هم بعداز جدایی محمود فکری مسیر موفقیت را پیش گرفتند و  در نهایت به لیگ برتر صعود کردند. 

 

امروز نساجی جدید رونمایی خواهد شد. با بازیکنان جدید؛ روزبه شاه علیدوست از تیم سایپا – مهرداد بایرامی از گل گهر – فردین عابدینی از ماشین سازی – آرمان قاسمی از نفت مسجد سلیمان و... البته نساجی هم چنان به دنبال جذب چند بازیکن دیگر لیگ برتری است تا در روزهای آینده تیمش را تکمیل کند.

دیدگاه‌ها