کد خبر : 1709595 | 02 مهر 1399 ساعت 10:19 | 54.5K بازدید | 13 دیدگاه

در شب صعود و جبران غفلت 

استقلال در دقیقه صفر؛ 1-0 عقبیم و حمله می‌کنیم

آبی ها امشب به مصاف الاهلی عربستان می روند و برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید برنده از این میدان خارج شوند.

استقلال در دقیقه صفر؛ 1-0 عقبیم و حمله می‌کنیم

 به گزارش "ورزش سه "، دیدار حساس  و آخر مرحله  گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول این رقابت ها در منطقه غرب آسیا امشب  از ساعت 18:30دقیقه بین تیم های استقلال تهران و الاهلی عربستان در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار خواهد شد و نماینده پرافتخار کشورمان برای رسیدن به مرحله یک هشتم رقابت ها چاره ای جز شکست نماینده کشور عربستان ندارند. الاهلی که قبلا با دو پیروزی و یک شکست برابر استقلال و الشرطه عراق جواز صعود به عنوان صدرنشین را دریافت کرده است، شب سختی برابر استقلال که برای رسیدن به پیروزی همه کار خواهد کرد سپری خواهد کرد.


نیمکت استقلال و بازیکنان این تیم که دو نیمه اول ضعیف و بی برنامه را برابر تراکتور در فینال حذفی و الشرطه عراق در همین تورنمنت سپری کردند، از دقیقه اول این مسابقه به فکر پیروزی و رسیدن به مرحله بعدی رقابت ها خواهند بود.


 داشتن سه فوروارد متخصص در گلزنی در این تیم با ضریب گلزنی بالا و آمار مناسب استقلال  که به همه تیم ها در رقابت های فصل 99-98 در همه تورنمنت ها از لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان گل زده اند می تواند این تیم را از لحاظ ذهنی پیش ببرد و برگ برنده استقلال باشد.


کادر فنی استقلال که آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در ترکیب خود نمی بیند شاید برای اولین بار از دقیقه اول بازی از مثلث ویرانگر خود شیخ دیاباته،‌ مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در خط حمله استفاده کند تا با دوندگی های مسعود ریگی و بازیسازی فرشید اسماعیلی به رهبری و فرماندهی علی کریمی این بار نفس الاهلی را در همان نیمه اول بگیرد و تکلیف تیم دوم صعود کننده از گروه را خیلی زود مشخص کند.

 

1529882


کافی است برگردیم به بازی رفت، دیداری که استقلال بازی را 2بر یک به نماینده عربستان در شب از دست دادن پنالتی وریا غفوری  و مردود شدن گل سالم و تماشائی ارسلان مطهری واگذار کرد. استقلال در آن بازی که در ورزشگاه جابر الاحمد کویت برگزار شد ده بازیکن محروم و مصدوم و سرماخورده داشت و در خط هافبک و حمله خود تنها از سه بازیکن تاثیرگذار به نام های مسعود ریگی، آرش رضاوند و امیر ارسلان مطهری استفاده کرد و نیمه  دوم خوبی برابر نماینده عربستان سپری کرد، هر چند نتیجه ثبت شده در تابلو ورزشگاه باب میل هواداران و زحمات تیم نصف و نیمه استقلال نبود.


استقلال که در دو بازی گذشته خود نیمه دوم بازی را برای برگشتن به جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا انتحاری شروع کرد و موقعیت گلی به تیم های تراکتور و الشرطه نداد و بارها صاحب فرصت گلزنی شد، امشب ساعت خود را برای حمله به خط دفاعی عربستان 45دقیقه به عقب خواهد برد، تا این بار قبل از غافلگیر شدن، در نیمه اول تکلیف بازی و صعود را خیلی زود روشن کند. 


نامجو مطلق هجومی ترین  ترکیب فوتبال استقلال را در سال 99-98 را در ذهن خودش مرور می کند تا تیمش  بعد از دو بازی دوباره  برای خوشحالی هوادارانشان همه کار کند. کادر فنی و بازیکنان استقلال می دانند ترسوها هیچ وقت به جائی نرسیده اند و برای بردن بازی باید از دقیقه اول فکر کنند با یک گل از حریف خود عقب هستند و برای بردن راهی جز حمله و جلوگیری از ضدحملات حریف ندارند.
 امشب شب صعود و جبران است.


محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها