کد خبر : 1709636 | 02 مهر 1399 ساعت 13:06 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

لوچسکو: الهلال به دنبال قهرمانی در آسیاست

سرمربی رومانیایی الهلال اعلام کرد که با وجود تعداد بالای افراد مبتلا به کرونا در این تیم، اما آنها به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

لوچسکو: الهلال به دنبال قهرمانی در آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، شاید الهلالی ها فکرش را هم نمی کردند که با از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، علاوه بر رقابت با 3 تیمی که با آنها همگروه هستند، باید با یک حریف قدرتمندتری به نام ویروس کرونا دست و پنجه نرم کنند. افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال سبب شده است تا  مسئولان AFC به مدیران الهلال اعلام کنند که در صورت به حد نصاب نرسیدن لیست 13 نفره بازیکنان این تیم در دیدار امروز مقابل شباب الاهلی، این تیم عربستانی از این رقابت ها کنار گذاشته خواهد شد.


اما رازان لوچسکو سرمربی رومانیایی الهلال عربستان معتقد است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان الهلال و سایر تیم ها، باید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا متوقف می شد.
لوچسکو در مصاحبه با یک وب سایت رومانیایی به نام "پرو اسپورت" گفت: من از خطرات این ویروس به دور هستم، اما در حال حاضر باید این رقابت ها متوقف شود. من پس از ابتلا به کرونا مشکل خاصی نداشتم، اما 30 مورد مثبت به کرونا در تیم ما وجود دارد و این رقابت ها باید متوقف شود.
وی ادامه داد: ما تمایل زیادی به قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان آسیا و تحقق بخشیدن به رویای هواداران داریم. فارغ از دشواری و مشکلات فروانی که با آن روبرو هستیم، تا پایان خواهیم جنگید. هر روز ما در این شرایط استثنایی، یک ماجراجویی جدید است.


لوچسکو ادامه داد: ما به دلیل کمبود بازیکن، به جوانانی که تجربه حضور در بازی های بین المللی ندارند اعتماد می کنیم، حتی اگر بسیاری از آنها در فصل گذشته برای تیم بازی نکرده باشند. من می توانستم فقط یک تغییر در تیمم ایجاد کنم، اما از نگرش، نظم و روحیه مبارزه طلبی آنها راضی هستم.


در حال حاضر تیم الهلال اکنون بدون حضور سرمربی، تمریناتش را در دوحه ادامه می دهد. رازان لوچسکو سرمربی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و در تمرینات این تیم حضور ندارد. تست های جدید از لوچسکو و همچنین عبدالله المیوف سنگربان این تیم و هتان بحبری مهاجم الهلال نشان از بهبود حال آنها دارد و در صورت صدور مجوز AFC، آنها می توانند به تیم اصلی اضافه شوند. 
الهلال که با 11 امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارد و صعودش به عنوان تیم نخست را قطعی کرده، امروز به مصاف تیم شباب الاهلی امارات می رود.

دیدگاه‌ها