کد خبر : 1709637 | 02 مهر 1399 ساعت 15:13 | 45.5K بازدید | 5 دیدگاه

با اشتیاق زیادی وارد تورنمنت شده‌ایم

العنبری: ممکن است برد 6-0 ما بی‌ارزش شود!

سرمربی الشارجه اعلام کرد که دیدار پرسپولیس با التعاون متفاوت است و حریف ایرانی آنها، حریف سرسخت تری است.

العنبری: ممکن است برد 6-0 ما بی‌ارزش شود!

به گزارش "ورزش سه"، دور پایانی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C، فردا برگزار می شود که در مهمترین دیدار، تیم های پرسپولیس ایران و الشارجه امارات به مصاف هم می روند. تیم اماراتی با کسب یک تساوی نیز راهی مرحله بعدی خواهد شد. سرمربی الشارجه نیز بر اهمیت دیدار تیمش با پرسپولیس تأکید کرد.


عبدالعزیز العنبری سرمربی الشارجه در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا گفت: تقابل فردا نه تنها برای دو طرف، بلکه برای بقیه تیم های گروه نیز بسیار مهم است. ما برای پیروزی در این دیدار، با پرسپولیس مبارزه خواهیم کرد و امیدوارم الشارجه  همچون دو دیدار گذشته، بتواند به نمایش های قدرتمند خود ادامه دهد.


وی در مورد پرسپولیس گفت: سبک بازی پرسپولیس با التعاون عربستان فرق می کند، زیرا این تیم با فشار و پرس از بالا بازی می کند و فضاها را می بندد. بنابراین ما باید بهتر از سه مسابقه قبلی خود عمل کنیم، زیرا کسب نتیجه لازم در این دیدار، باعث صعود ما از این گروه خواهد شد.


العنبری ضمن تأکید بر توانایی بازیکنانش برای غلبه بر پرسپولیس، گفت: ما مدت‌های زیادی بود که به میدان نرفته بودیم و به همین دلیل اشتیاق فراوان داشتیم که در میدان به پیروزی رسیم. بنابراین بازیکنان من شایسته احترام هستند و بابت زحماتشان از آنها تشکر میکنم. همچنین از هواداران نیز بخاطر حمایت و ایجاد انگیزه در تیم تشکر میکنم. امیدوارم بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.


همچنین عادل الحسانی سنگربان تیم فوتبال الشارجه در این نشست خبری گفت: نقش من در رابطه با هدایت خط دفاعی روی ضربات ایستگاهی است.  قبلاً مقابل پرسپولیس بازی کرده ام و تمام تمرکز خودمان را روی آنها خواهیم داشت تا بتوانیم به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم.
دروازه بان الشارجه تاکید کرد: در آخرین بازی‌ مقابل التعاون سه امتیاز شیرین گرفتیم و باید آن را فراموش کنیم. نمی توانیم در آن برد ۰-۶ زندگی کنیم. عدم نتیجه‌گیری مقابل پرسپولیس آن پیروزی را بی ارزش خواهد کرد.
پرسپولیس و الشارجه فردا و از ساعت 21:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم می روند که شاگردان گل محمدی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها، محکوم به پیروزی در برابر حریف اماراتی هستند.

دیدگاه‌ها