کد خبر : 1709649 | 02 مهر 1399 ساعت 14:29 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر شماره پیراهن بازیکن ما سهوی بود

توضیح مصطفی کارخانه درباره محرومیت عجیب

سرمربی سایپا از رییس فدراسیون والیبال درخواست کرد محرومیتی که برایش در نظر گرفته شده، بخشیده شود.

توضیح مصطفی کارخانه درباره محرومیت عجیب

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام کرد در هفته نخست لیگ برتر و در جریان دیدار تیم‌های سایپا و هورسان رامسر در تهران، عیسی ناصری بازیکن سایپا که پیراهن شماره ۱۷ برای او ثبت شده بود، با پیراهن شماره ۱۱ بازی کرد. به همین دلیل محرومیت و جریمه هایی برای سرمربی و بازیکن سایپا در نظر گرفته شد.


سنگین‌ترین جریمه برای مصطفی کارخانه، سرمربی سایپا بود که با یک جلسه محرومیت مواجه شده؛ اگرچه این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.


مصطفی کارخانه درباره این محرومیت عجیب گفت: جابجایی لباس بازیکن تیم سایپا کاملا غیر عمدی و در مقایسه با اشتباهات بسیار بزرگی که بعضا در برگزاری مسابقات رخ می دهد، اتفاق چندان بزرگی نبود. در یک ماه گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که گریبان تمام تیم‌ها و رشته‌های ورزشی کشور را گرفته است، تیم والیبال سایپا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. به طور مثال محفوظ نگهداشتن لباس‌ها از آلودگی‌های کرونایی و تحویل پک لباس‌ها در فرصت بسیار اندک تا شروع بازی به دلیل پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس، باعث اشتباه سهوی شده است و همچنین زمان برگزاری مسابقات بسیار نزدیک و فرصت برای بسیاری از هماهنگی‌های بین باشگاه‌ها و فدراسیون اندک بود. این مساله نیز یک خطای غیرعمد بود و سهوا اتفاق افتاد.


وی در ادامه درخواست بخشش محرومیت خود را عنوان کرد و افزود: ناصری بازیکن جوانی است که باید مورد حمایت قرار گرفته شود و به همین منظور در دیدار سایپا مورد استفاده کادر فنی قرار گرفت. از این رو امیدوارم فدراسیون والیبال و در راس آن جناب آقای داورزنی که بارها از تعامل باشگاه سایپا با خانواده والیبال قدردانی داشته است در رای کمیته انضباطی تجدید نظر فرمایند. باشگاه سایپا نیز از فرصت قانونی خود در این زمینه استفاده خواهد کرد و انتظار دارد با رافت اسلامی از این اشتباه سهوی که تاثیری در نتیجه بازی و کسب امتیاز نداشته است، صرف نظر فرمایند.

دیدگاه‌ها