کد خبر : 1709656 | 02 مهر 1399 ساعت 14:58 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

خالکوبی دردسرساز آرتورو ویدال در اینتر (عکس)

خرید شیلیایی جدید اینتر خیلی زود به خاطر سابقه حضورش در یوونتوس با انتقاداتی از سوی هواداران نراتزوری روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که انتقال آرتورو ویدال از بارسلونا به اینتر نهایی شد تا او بار دیگر شاگرد آنتونیو کونته شود.

ویدال که پیشتر سابقه بازی زیر نظر آنتونیو کونته سرمربی فعلی اینتر را در باشگاه یوونتوس داشت، دو فصل گذشته را در نوکمپ و با پیراهن بارسلونا بازی کرده بود.

 

 

1529757

 

 

ویدال فصل گذشته 43 بار برای بارسا به میدان رفت ولی زمانی که رونالد کومان سکان هدایت بلوگرانا را به عهده گرفت اعلام کرد که نیازی به او ندارد. او به همراه ایوان راکیتیچ و آرتور سه هافبکی بودند که توسط کومان از ترکیب کنار گذاشته شده و بارسا را ترک کردند.

 

ویدال در یوونتوس بین سال های 2011 تا 2015 چهار عنوان قهرمانی متوالی سری آ را کسب کرد و سپس راهی بایرن مونیخ شد. سبقه یوونتوسی ویدال باعث شده تا او در میان برخی هواداران اینتر چندان مقبولیتی نداشته باشد و نیاز به زمان برای اثبات خود به این دسته خواهد داشت.

او بدون شک خشم هواداران یووه را نیز باعث شده است چرا که در هر صورت انتقال بازیکن بین این دو دشمن قدیمی هرگز برای هواداران شان پذیرفته نیست.

 

ویدال روز گذشته در کمپ تمرینی اینتر حاضر شد و اولین تمرین خود را پشت سر گذاشت. نکته قابل توجه به خالکوبی های روی بازوی راست او بر می گردد ؛جایی که یادگاری هایی از عناوین قهرمانی اش در یوونتوس را درج کرده است. اتفاقی که به همین زودی بازخوردهایی منفی در میان برخی هواداران اینتر داشته و در شبکه های اجتماعی به آن پرداخته اند:

 

 

1529953

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها