کد خبر : 1709670 | 02 مهر 1399 ساعت 15:55 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

سرجی روبرتو:

بعد از باخت 8-2 دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم

مدافع هافبک بارسلونا معتقد است فراموشی شکست 8-2 از بایرن به این زودی ممکن نخواهد بود.

بعد از باخت 8-2 دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا ماه گذشته با شکست 8-2 از بایرن مونیخ وداعی بسیار تلخ و تحقیرآمیز با لیگ قهرمانان داشت. کمتر کسی تصور می کرد بارسا با چنین نتیجه سنگینی به بایرن ببازد اما در بدترین شب تمام سال های اخیر باشگاه کاتالان، شاگردان هانسی فلیک هر کاری که اراده کردند، انجام دادند.

در پی این شکست، بارسا دستخوش تحولات بسیاری به خصوص روی نیمکت مربیگری خود شد. لیونل مسی نیز قصد ترک بارسا را داشت چرا که پس از شکست از بایرن کاملا ناامید شده بود اما در نهایت سران باشگاه توانستند او را از جدایی منصرف کنند.

 

 

1519518

 

 

سرجی روبرتو مدافع هافبک بارسا در مورد شکست سنگین از بایرن به رادیو راک 1 گفت:« به سختی بتوان آن بازی را فراموش کرد. می توانم بگویم که این بدترین تابستانی بود که تجربه کردم. پس از اتمام بازی، هیچکدام مان دیگر نمی خواستیم فوتبال بازی کنیم.»

 

یکی از بازیکنانی که پس از آن شکست در فهرست مازاد قرار گرفت، لوئیس سوارز بود. او به احتمال فراوان امروز و فردا راهی اتلتیکو می شود. سرجی در مورد ستاره اروگوئه ای گفت:« سوارز در سال های اخیر به بارسا خدمات فراوانی کرده و نسبت به او حس ویژه ای دارم. او الان با ماست ولی اگر در نهایت راهی اتلتیکو شود، معتقدم این تیم را به یک مجموعه قدرتمندتر تبدیل خواهد کرد.»

 

 

1518006

 

 

آینده:« دوست دارم در لیگ آمریکا بازنشسته شوم. بارسا باشگاه همه زندگی ام است و در فوتبال اروپا ترجیح می دهم همیشه برای این تیم بازی کنم اما هدفم این است که روزی در لیگ MLS به فوتبالم پایان دهم. فعلا 28 ساله ام و یکی از کاپیتان های بارسا که این البته هرگز در تصوراتم نبود.»

 

دیدگاه‌ها