کد خبر : 1709671 | 02 مهر 1399 ساعت 15:48 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورد عجیب سرمربی مس کرمان؛

ورزشگاه کارگران و خاطره‌بازی برای مهاجری!

سرمربی جدید مس کرمان عصر امروز در حال گذراندن تجربه‌ای جالب است که شاید به مانند آن کمتر در فوتبال ایران رخ می‌دهد.

ورزشگاه کارگران و خاطره‌بازی برای مهاجری!

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا مهاجری سرمربی کارکشته و باتجربه فوتبال ایران پس از دو تجربه نافرجام در لیگ نوزدهم در تیم‌های نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز، تصمیم گرفت تا با قراردادی سه ساله به لیگ یک کوچ کند و سکان هدایت تیم مس کرمان را برعهده گیرد؛ وی کار خود را از هفته گذشته با تیم مس به صورت جدی آغاز کرد و تغییر و تحولات بسیاری را مسی‌ها در بازار نقل و انتقالات متحمل شدند و در کنار خروجی پرشمار، به یکباره 15 بازیکن جدید نیز به خدمت گرفتند.

این روزها تمرینات آماده‌سازی مس کرمان برای حضور در فصل جدید لیگ یک در زمین شماره دو کارگران تهران در حال برگزاری است؛ در حال حاضر شاگردان مهاجری در حال تمرین در زمین شماره دو کارگران هستند و دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران نیز در زمین مجاور و شماره یک کارگران، مشغول دیدار دوستانه با یکدیگر هستند.

اتفاقی جالب برای محمدرضا مهاجری سرمربی مس که در یک زمین تیم فعلی‌اش در حال تمرین است و در زمین دیگر، دو تیم وی در فصل گذشته مشغول بازی دوستانه با هم هستند؛ مهاجری امیدوار است تا بتواند بار دیگر به لیگ برتر صعود کند و با مس روزهای خوبی را در فصل پیش‌روی سپری کند. در حال حاضر، محمود فکری سکان هدایت نساجی را برعهده دارد و سرمربیگری ماشین سازی تبریز نیز در اختیار وحید بیاتلو است.

دیدگاه‌ها