کد خبر : 1709678 | 02 مهر 1399 ساعت 16:14 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری زاده: مشکلات حل شوند اینجا می‌مانم

سهراب بختیاری زاده می‌گوید که قراردادی با خوشه طلایی امضا نکرده و منتظر حل مشکلات است.

بختیاری زاده: مشکلات حل شوند اینجا می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده سرمربی فصل گذشته تیم شهرخودرو که صحبت هایی درباره گرفتن هدایت خوشه طلایی ساوه به چشم می‌خورد، در گفتگو با خبرنگار ما به این موضوع واکنش نشان داده است.

 

او در این باره می‌گوید: خوشه طلایی را با آقای پرویزی صحبت کردیم و به جمع بندی رسیدیم اما این تیم کمبودهایی دارد و از فصل گذشته چند بازیکنان اصلی را از دست داده است. یک خرده تیمش خالی از بازیکن است و باید بازیکن بگیرند چون سال سختی است. در کنارش کمبودهای سخت افزاری هم هست و تیم خوشه طلایی باوجود زحمات آقای پرویزی که به تنهایی تیم داری کرده، اما عجیب است که حتی یک زمین تمرین هم ندارند. این مشکلات باید برطرف شوند تا من قراردادم را نهایی کنم، من هنوز قراردادی نبستم اما پای حرفم هستم و مشکلات را حل می‌کنیم تا تیم بتواند خیلی خوب خود را آماده لیگ کند.

 

بختیاری زاده راجع به احتمال حضورش در لیگ برتر تصریح کرد: من با آقای پرویزی حرف زدم و روی حرفم هستم اما برای این که بتوانیم کنار هم کار کنیم و سال خوبی داشته باشیم باید حداقل ها باشد. از جمله این که زمین تمرینی داشته باشیم و وضعیت مالی بهتر شود و بازیکنان جایگزین بگیریم چون به هر حال بازی های لیگ یک سختی های خاص خود را دارد. آقای پرویزی آدم سالمی است اما تنهاست. در جلسات با ایشان قول دادم و حرف زدیم اما باید شرایط تقریبا فراهم شود تا کار کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: من خوشبینم اما امیدوارم این مشکلات حل شود تا کار را شروع کنیم. اما خب یک درصدی هم باید بگذاریم کنار که کار شرایط درست نشد و مشکلات حداقلی رفع نشود، اینطوری کار کردن سخت می‌شود.

دیدگاه‌ها