کد خبر : 1709682 | 02 مهر 1399 ساعت 16:29 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع رئال در آستانه جدایی؛ چالش جدید در سری آ

به نظر می‌رسد که ناچو فرناندز بالاخره در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار گرفته است.

مدافع رئال در آستانه جدایی؛ چالش جدید در سری آ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از روی کار آمدن دوباره زین الدین زیدان در رئال مادرید نیز تغییر چندانی در وضعیت ناچو فرناندز ایجاد نشده و این مدافع اسپانیایی اکثر بازی های لوس بلانکوس را از روی نیمکت و یا حتی سکوها تماشا کرده است؛ موضوعی که حالا این مدافع کم حاشیه را در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار داده است و به نظر می‌رسد او قصد دارد تا قبل از پایان نقل و انتقالات یعنی تاریخ 5 اکتبر سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

 

همانطور که امروز کالچیو مرکاتو گزارش داد نمایندگان ناچو فرناندز که با مهاجم جدید یوونتوس یعنی آلوارو موراتا مشترک هستند، حالا در تورین حضور دارند تا در مورد انتقال احتمالی این بازیکن به یکی از تیم های رم، میلان و یا ناپولی توافق کنند. این سه باشگاه بزرگ ایتالیایی یک رقابت جدی را برای جذب ناچو از رئال مادرید آغاز کرده‌اند.

 

 

1419110

 

 

ناچو در موفق ترین سال های رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان نتوانست نقش خاصی در این تیم ایفا کند. از این رو او فوتبال ایتالیا و سری آ را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرده و می خواهد راهی این لیگ شود تا بتواند در تیم دیگری به طور مستمر به میدان برود. از طرفی حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو در سال آینده یکی از اهدافی است که می تواند ناچو فرناندز را برای جدایی از رئال بیشتر ترغیب کند‌.

دیدگاه‌ها