کد خبر : 1709698 | 02 مهر 1399 ساعت 18:11 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

تراشتگن ال کلاسیکوی رفت را از دست داد؟

روند بهبودی پای دروازه بان بارسا پس از جراحی خوب پیش نمی رود.

تراشتگن ال کلاسیکوی رفت را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، 28 مرداد ماه مارک آندره تراشتگن پس از مدت ها دست و پنجه کردن با یک مصدومیت قدیمی، سرانجام تن به جراحی داد.

نکته نگران کننده ماه های اخیر در مورد تراشتگن به وضعیت تاندون پاتلا پای راست او بر می گشت. همان مشکلی که باعث شد او سوپرکاپ اسپانیا را از دست بدهد و با سه هفته فیزیوتراپی توانست به ادامه بازی های بارسا در لالیگا تا پیش از وقفه ماه مارس برسد اما چندی پیش او بار دیگر از همان ناحیه احساس درد کرد و تحت اختیار فیزیوتراپ های باشگاه قرار گرفت.

 

 

1530003

 

 

گلر آلمانی در نهایت توانست بارسا را در شروع مجدد لالیگا و نیز لیگ قهرمانان همراهی کند ولی باشگاه بارسلونا اواخر مرداد تایید کرد که تراشتگن  تحت جراحی قرار خواهد گرفت و جراح او نیز دکتر رومان کوگات خواهد بود.

این جراحی تراشتگن را دو تا سه ماه به دور از میادین نگاه می دارد ولی پزشکان خوشبین بودند که او بتواند اواخر اکتبر مهیای بازی ها شود و به خصوص بتواند در ال کلاسیکوی رفت لالیگا که 4 آبان در نوکمپ خواهد بود، برابر رئال به میدان برود ولی طبق جدیدترین آزمایش ها مشخص شده است که روند بهبودی او خوب پیش نمی رود و ناحیه مصدوم هنوز ورم دارد تا جایی که اکنون گفته می شود شاید او اواخر نوامبر بتواند در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد که قطعا خبر خوبی برای رونالد کومان نیست.

تراشتگن فصل گذشته 46 بازی برای بارسا انجام داد و 15 بار نیز کلین شیت کرد. به جای او نتو دروازه بان برزیلی درون دروازه بارسا قرار می گیرد.

 

 

1520202

 

دیدگاه‌ها