کد خبر : 1709699 | 02 مهر 1399 ساعت 17:55 | 49.7K بازدید | 1 دیدگاه

پابلو گارسیا:

سوارز؟ جرات دارند بازیکنان کاتالان را اخراج کنند

هافبک دفاعی سابق رئال و تیم ملی اروگوئه به قرار گرفتن لوئیس سوارز در فهرست مازاد بارسا اعتراض دارد.

سوارز؟ جرات دارند بازیکنان کاتالان را اخراج کنند

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا که در فهرست مازاد رونالد کومان قرار گرفته، این روزها در تلاش برای دریافت مجوز جدایی خود و فسخ قرارداد با بارسلوناست.

2 روز پیش ادعا شد که او موفق به فسخ شده و راهی اتلتیکو خواهد شد اما در حالی که به نظر می رسید همه چیز تمام شده، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا با فسخ قرارداد او مخالفت کرد و گفت که اتلتیکو نیز جزو باشگاه هایی مثل رئال، سیتی، یونایتد، لیورپول و پی اس جی است که برای انتقال به آن مجوز فسخ داده نخواهد شد و او نمی تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم ها شود.

 

 

1529883

 

 

در نهایت گویا شب گذشته موضع دو طرف نزدیک تر شد و سوارز توانسته مجوز انتقال به اتلتیکو را به دست بیاورد. بارسا و اتلتیکو نیز به توافقات اولیه دست یافته اند.

سوارز یکی از قربانیان شکست 8-2 بارسا از بایرن است و گفته می شود به خاطر سن بالا و دستمزد 14 میلیون یورویی از بارسا کنار گذاشته شده است.

 

 

1529759

 

 

پابلو گارسیا که بین سال های 2005 تا 2008 برای رئال بازی می کرد و سابقه 66 بازی ملی برای اروگوئه را هم دارد، در مورد شیوه کنار گذاشتن سوارز انتقاداتی دارد. او به رادیو مارکا گفت:« اصلا باورم نمی شود. لوئیس سوارز یک برنده است و مهاجمی که در هر بازی می تواند سرنوشت تیمش را تعیین کند. او هموطن من است ولی نیازی به تعریف من ندارد. سوارز بارها و بارها خودش را ثابت کرده است. لوئیس برای بارسا گل های زیادی زده و همین حالا بازیکنان کاتالانی همسن او در بارسا هستند که کسی شجاعت اخراج شان را ندارد.»

 

گارسیا ادامه داد:« معتقدم سوارز در اتلتیکو هم جواب خواهد داد و زیر نظر سمیئونه به گلزنی هایش ادامه می دهد. او یک گلزن مادرزاد است و حتی در دفاع هم به تیمش کمک می کند. سوارز یک بازیکن کامل است.»

 

دیدگاه‌ها