کد خبر : 1709702 | 02 مهر 1399 ساعت 18:19 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو سانچز:

رئال در برخی پست‌ها بازیکنانی کاملا معمولی دارد

اسطوره مکزیکی رئال که سابقه سه آقای گلی در لالیگا را دارد به انتقاد از سران این باشگاه پرداخت.

رئال در برخی پست‌ها بازیکنانی کاملا معمولی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوگو سانچز در دهه 80 میلادی گلزن برتر لالیگا و رئال مادرید بود. او که هرگز علاقه اش برای هدایت رئال را پنهان نکرده، به سیاست نقل و انتقالاتی کنونی باشگاه انتقاداتی دارد. از نگاه سانچز رئال دیگر بهترین تیم دنیا نیست چون در برخی پست ها به خصوص خط حمله دیگر بهترین بازیکنان را در اختیار ندارد.

 

 

1529955

 

 

سانچز در مصاحبه با برنامه ال لارگرو از کادنا سر گفت:« رئال بهترین تیم همه دوران هاست و متاسفانه باید بگویم که در حال حاضر در برخی پست ها بازیکنانی کاملا معمولی در اختیار دارد؛ در حالی که برای رئال همیشه باید بهترین ها بازی کنند. می دانم که سران باشگاه در انتظارند تا یکی دو سال بعد در آن پست ها بازیکنانی بزرگتر را جذب کنند؛ مثلا در خط حمله که در انتظار کیلیان امباپه هستند. رئال برای رقابت در همه جام ها نه تنها دو که باید سه تیم کامل را در اختیار داشته باشد.»

 

سانچز ادامه داد:« وقتی با جدایی رونالدو موافقت شد، بازیکنی به جایش جذب نکردند. باید قبل از صدور مجوز جدایی رونالدو، یک جانشین خوب برایش جذب می شد. مهاجمی که بتواند آمار گلزنی نزدیک به او را داشته باشد. بین رونالدو و بنزما هماهنگی فوق العاده ای وجود داشت ولی در دو سال گذشته، کریم در خط حمله تنها شده است. او از نظر من هرگز یک مهاجم شماره 9 نیست و ای کاش سران باشگاه یک مهاجم بزرگ را جذب می کردند تا زوج بنزما شود.»

 

دیدگاه‌ها