کد خبر : 1709708 | 02 مهر 1399 ساعت 18:32 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

میلان تایید کرد؛ مدافع برزیلی به کرونا مبتلا شد

باشگاه میلان تایید کرد تست کرونای لئوناردو دوارته، مدافع برزیلی این تیم ثبت شده است.

میلان تایید کرد؛ مدافع برزیلی به کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا نه تنها به یک کابوس در تمام دنیا تبدیل شده بلکه مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال را هم تحت تأثیر خود قرار داده است. تا جایی که چندی پیش رقابت های فوتبال در اروپا حدود سه ماه با تعویق روبرو شد و حتی برخی لیگ ها به طور کامل لغو و رقابت های یورو نیز به سال آینده موکول شد.



در این بین بسیاری از بازیکنان فوتبال نیز طی ماه‌های اخیر با این ویروس دست و پنجه نرم کرده اند. حالا و در همین رابطه باشگاه میلان تایید کرده که مدافع برزیلی این تیم یعنی لئوناردو دوارته به ویروس کرونا مبتلا شده است. بازیکنی که در دیدار هفته اول روسونری مقابله بولونیا در سری آ 18 دقیقه به میدان رفته بود و همین موضوع نگرانی ها را افزایش داد.

 

 

1530012

 



در بیانیه باشگاه میلان در این بار آمده است: " باشگاه میلان اعلام می‌کند که بازیکن لئو دوارته بعد از انجام تست هایی که دیروز گرفته شد، با تست کرونای مثبت روبرو شده است و بلافاصله در قرنطینه خانگی قرار گرفته است. سایر اعضای تیم نیز تست شان منفی شده است."



البته بازیکنان میلان پیش از بازی در دور مقدماتی رقابت‌های لیگ اروپا نیز باید یک بار دیگر تست کرونا بدهند تا سلامتی شان تایید شود.

دیدگاه‌ها