کد خبر : 1709717 | 02 مهر 1399 ساعت 19:28 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا: نسبت به چند فصل پیش بازیکن بهتری شده‌ام

آلوارو موراتا خرید جدید یوونتوس از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

موراتا: نسبت به چند فصل پیش بازیکن بهتری شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی هفته های اخیر از لوئیس سوارز به عنوان اصلی‌ترین گزینه بیانکونری برای تقویت خط حمله نام برده می‌شد و حتی در مقطعی گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به یوونتوس نیز قرار گرفته است اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

 

بعد از منتفی شدن انتقال سوارز به یووه، گفته شد که ادین ژکو راهی این تیم خواهد شد اما در کمال تعجب این انتقال نیز منتفی شد تا آلوارو موراتا که بین سال‌های 2014 تا 2016 نیز در بانوی پیر توپ می زد، دوباره به تیم سابق خود بازگردد.

 

 

1530024

 

 

موراتا حالا در مصاحبه ای درباره بازگشت به یوونتوس می‌گوید: " بازگشت من به اینجا احساس بسیار خوبی است. من همیشه احساس حضور در اینجا را داشتم و واقعاً خوشحالم. من نمی‌توانم صبر کنم تا در کنار هم‌تیمی‌هایم باشم. دوران اول حضورم در یوونتوس عالی بود اما مطمئنم که حالا بازیکن بهتری هستم و در بسیاری از جنبه های زندگی بزرگ شده‌ام. مطمئنم که یک چالش عالی دیگر پیش رو خواهد بود."

 

موراتا در ادامه گفت: " من همیشه برای یوونتوس آماده خواهم بود. این یک باشگاه عالی و مانند خانواده است. وقتی در جایی حضور دارید که حس می کنید مانند خانواده شماست، همواره تمایل به بازگشت نیز وجود خواهد داشت."

دیدگاه‌ها