کد خبر : 1709718 | 02 مهر 1399 ساعت 19:30 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

هانسی فلیک: 99 درصد هم مقابل سویا کافی نیست!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ سویا را حریفی سرسخت برای تیمش توصیف کرد.

هانسی فلیک: 99 درصد هم مقابل سویا کافی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دو تیم بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا و در شهر بوداپست مجارستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و بایرن می خواهد چهارمین جام خود را نیز کسب کند. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و تلویحا شایعات بازگشت ماریو گوتزه، ستاره آلمانی به بایرن مونیخ را رد کرد.

 

هانسی فلیک گفت: "من در رابطه با بازی سوپرجام تجربه زیادی ندارم. اما ما می خواهیم آمادگی خوبی داشته و با 100% توان مقابل حریف ظاهر شویم، زیرا 99% هم در برابر سویا کافی نیست. ما می خواهیم پیروز شویم، این یک فینال است و فینال ها همیشه ویژه هستند.

 

1530023

 

من تصور می کنم رابرت لواندوفسکی امروز می تواند به طور کامل در تمرینات شرکت کند و تمام بازیکنانی که در اردو حاضر هستند از شرایط خوبی برخوردارند. در مورد خاوی مارتینز باید ببینیم که شرایط بازی چگونه پیش می رود. من روی مارتینز حساب باز کرده ام و شما همیشه می توانید 100% به خاوی اعتماد کنید.

 

سویا با شایستگی قهرمان لیگ اروپا شد. آنها حریفی بالغ و دارای ساختار تاکتیکی فوق العاده هستند. خولن لوپتگی عملکرد بسیار خوبی داشته و انها تیم قدرتمندی هستند که می توانند حریفان را تحت فشار قرار دهند. من انتظار یک بازی پرفشار و در بالاترین سطح را دارم.

 

شایعات بازگشت ماریو گوتزه؟ من از زمان حضور در تیم ملی آلمان اغلب با گوتزه در تماس بوده ام. من همیشه از گوتزه تمجید کرده و همچنین می دانم چه نقاط قوتی دارد، اما ما در حال حاضر به چنین موضوعی نمی پردازیم."

دیدگاه‌ها