کد خبر : 1709719 | 02 مهر 1399 ساعت 19:37 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

مانوئل نویر: خیلی تیم ها دوست دارند جای بایرن باشند

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ مدعی شد بسیاری از تیم ها علاقمندند در جایگاه بایرن باشند.

مانوئل نویر: خیلی تیم ها دوست دارند جای بایرن باشند


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با اقتدار موفق به فتح سه گانه شد و حالا آنها فردا شب در دیدار سوپرکاپ باید به مصاف سویا بروند. مانوئل نویر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه در مجارستان حضور یافت و ابراز امیدواری کرد شایعات بازگشت ماریو گوتزه، ستاره تکنیکی و آلمانی به این تیم حقیقت داشته باشد.

 

مانوئل نویر گفت: "برای من سوپرجام یک بازی خاص است. ما باید مانند بازی 2013 مقابل چلسی باشیم و در آن مسابقه بازگشت ویژه ای را مقابل چلسی رقم زدیم. فردا دو قهرمان مقابل یکدیگر بازی می کنند. من فکر می کنم بسیاری از تیم ها دوست دارند در جایگاه ما باشند و این رقابت برای ما بسیار مهم است."

 

1530025

 

نامزد شدن برای جایزه بهترین بازیکن یوفا: "این یک احساس خاص به ویژه به عنوان یک دروازه بان است. این بیانگر برتری و امتیاز بزرگ بایرن مونیخ به عنوان یک تیم است. من و رابرت لواندوفسکی باید ممنون هم تیمی هایمان باشیم و من امیدوارم یکی از ما دو نفر برنده این جایزه بشود."

 

شایعات بازگشت ماریو گوتزه به بایرن مونیخ: "ماریو بازیکن بسیار خوبی محسوب می شود که با شرایط باشگاه بایرن مونیخ نیز آشنا است. او خودش گفت می خواهد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. گوتزه بسیار جاه طلب است و تا جایی که من می دانم در شرایط خوبی نیز قرار دارد. در نهایت خواهیم دید که گوتزه راهی چه تیمی خواهد شد.

 

آیا گوتزه گزینه خرید بایرن مونیخ است؟ روسای باشگاه باید در این رابطه تصمیم بگیرند. من به گوتزه اعتماد دارم و می دانم که او می تواند در بایرن مونیخ موفق شود."

دیدگاه‌ها