کد خبر : 1709745 | 02 مهر 1399 ساعت 21:02 | 34.6K بازدید | 3 دیدگاه

موفقیت من و بقیه مهم نیست؛ فقط استقلال

قایدی: بازیکنان الاهلی خسته بودند، شوت زدم، گل شد

مهاجم استقلال می گوید تیمش عملکرد خوبی مقابل الاهلی داشته و با شایستگی به دور بعد رسیده است.

قایدی: بازیکنان الاهلی خسته بودند، شوت زدم، گل شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی بعد از پایان دیدار استقلال و الاهلی عربستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و به همین خاطر در نشست خبری بعد از مسابقه حضور پیدا کرد. او درباره برد تیمش مقابل نماینده عربستان عنوان کرد: به بازیکنان خودمان خسته نباشید می گویم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم. از اول سوار بر بازی بودیم و توانستیم پیروز شویم.
وی ادامه داد: به تیم الاهلی هم خسته نباشید می گویم. آنها هم فوتبال خوبی را انجام دادند. در تمام دقایق بازی تمرکزمان روی این بود که بتوانیم با اختلاف زیاد پیروز شویم. از سرمربی تیم و کادرفنی تشکر می کنم که ارنج خوبی انتخاب کردند.


مهاجم استقلال همچنین گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. امیدوارم در مرحله بعدی نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

 

1530065


قایدی درباره گلی که به ثمر رساند، تاکید کرد: قبل از این گل ما چند دقیقه مدام حمله کردیم و فکر می کنم در آن دقایق بازیکنان الاهلی خسته شده بودند. شما دیدید که فضای خوبی برایم ایجاد شد و تصمیم گرفتم شوت بزنم. هیچ مزاحمتی هم برایم ایجاد نشد و توپ داخل دروازه رفت.


وی درباره اینکه در لیگ ایران هم عملکرد خوبی داشته و حالا به دنبال موفقیت در آسیا است تاکید کرد: من هدف های زیادی درفوتبال دارم اما هدف همه ما موفقیت استقلال است. اینکه من چه عملکردی دارم بستگی به شرایط بازیکنانی دارد که کنارم بازی می کنند. موفقیت من با بقیه فرقی ندارد و همه ما برای نام بزرگ استقلال بازی می کنیم. امیدوارم در آینده هم هرچه کادرفنی می خواهد بتوانم اجرا کنم.

دیدگاه‌ها